کد خبر: ۱۹۲۶۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

اپل به دنبال تولید 90 میلیون دستگاه از آیفون‌های بعدی خود است

گزارشی جدید از وب‌سایت بلومبرگ مدعی شده که اپل به دنبال افزایش تولید سری آیفون‌های 2021 خود است. بر اساس جزئیات منتشر شده، شرکای زنجیره تأمین محصولات این شرکت، ظرفیت تولید آیفون جدید را 20 درصد نسبت به حجم تولید سال گذشته افزوده و برای تولید اولیه 90 میلیون دستگاه از سری جدید گوشی‌های هوشمند اپل اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش «نبض فناوری»، علیرغم کمبود جهانی تولید چیپست، زنجیره تأمین اپل تحت تأثیر این موضوع قرار نگرفته است و شرکای اصلی این شرکت مانند TSMC برنامه سفارشات خود را طبق برنامه ریزی صورت گرفته پیش برده‌اند. گفته می‌شود که از سری جدید آیفون‌های اپل در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

یکی از تحلیلگران بلومبرگ به نام متیو کانترمن اذعان داشته است:

سال گذشته و با عرضه آیفون 12، شرکت اپل گامی محکم در جهت عرضه بهتر محصولات خود برداشته است. این روند خوب احتمالا با عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری اتصال 5G ادامه پیدا کرده و بازار شاهد عرضه تلفن‌های هوشمند بهتری خواهد بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که امسال نیز عرضه محصولات اپل پیشرفت خوبی داشته باشد.

با این حال انتظار می‌رود که رشد تولید مذکور در تولیدات اولیه سری آیفون جدید اتفاق نیفتد. چرا که در سال گذشته آیفون 12 دیرتر از حالت معمول عرضه شد، در حالی که احتمالا آیفون بعدی مطابق برنامه گذشته اپل و حدودا در اواخر سپتامبر معرفی خواهد شد.

در مورد مشخصات فنی آیفون‌های جدید، وب‌سایت بلومبرگ گزارش نموده است که حداقل یکی از آیفون‌های جدید (احتمالاً مدل‌های پرو) از صفحه نمایش LTPO برخوردار خواهد بود. این نمایش‌گرها قادر خواهند بود که سرعت نو‌سازی را در زمان اجرای برنامه‌ها ارتقا داده و همچنین عمر باتری را بهبود بخشند. آیفون‌های جدید دارای ناچ باز‌طراحی شده و باریک‌تر هستند که پیش‌تر در رندرها و گزارشات زیادی به تصویر کشیده شده است.

شرکت اپل با ارتقای بزرگنمایی اپتیکال در قسمت ضبط ویدئو، تغییراتی محسوس در دوربین‌های نسل جدید آیفون‌های خود ایجاد کرده است. همچنین تراشه مورد استفاده در نسل جدید آیفون‌ها که جایگزین چیپست A14 نسل قبل خواهد شد، احتمالا از یک معماری مشابه نسل قبل بهره خواهد برد.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی