کد خبر: ۱۹۲۸۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

چگونه می توان پست ها را از یادآوری خاطرات فیسبوک پنهان کرد؟

فیسبوک ویژگی دارد که از طریق آن خاطرات کاربران را به آن ها اعلان می کند؛ در این بین برخی از کاربران علاقه ای به نمایش این یادآوری در صفحه خود ندارند در ادامه راه پنهان کردن آن را به شما آموزش خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، خاطرات فیسبوک (Facebook Memories) به عنوان یادآوری روزانه مواردی که در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته اید یا برچسب گذاری شده اید را نشان می دهد. نمی توانید خاطرات فیسبوک را خاموش کنید اما می توانید آنچه را که به افراد نشان داده شده را با حذف افراد و تاریخ های خاص کنرل کنید در ادامه نبض فناوری آن را به شما آموزش می دهد.

تاریخ و افراد را از خاطرات فیسبوک پنهان کنید

برای غیرفعال کردن تاریخ خاص یا حضور افراد در خاطرات فیسبوک، به Facebook Memories Home بروید یا هنگام مرور فیسبوک در مرورگر وب دسکتاپMemories  را از نوار کناری انتخاب کنید.

اکنون لیستی از خاطرات خود با یک نوار کناری در سمت چپ را مشاهده خواهید کرد. روی Hide people کلیک کنید و سپس شروع به تایپ یک نام در کادر کنید تا تمام خاطرات مربوط به یک شخص خاص مخفی شود.

چگونه می توان پست ها را از یادآوری خاطرات فیسبوک پنهان کرد؟

برای مشخص کردن تاریخ شروع و پایان برای حذف خاطرات، روی Hide dates کلیک کنید و سپس Add New Date Range را کلیک کنید. می توانید با قرار دادن لیست محدود در کل تاریخ در این فهرست، خاطرات فیسبوک را خاموش کنید.

چگونه می توان پست ها را از یادآوری خاطرات فیسبوک پنهان کرد؟

در برنامه های تلفن همراه فیسبوک نیز می توانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار روی تب More ضربه بزنید (سه خط افقی است) سپس Memories را انتخاب کنید و روی نماد دندانه دار در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. اکنون می توانید Hide people یا Hide dates را برای تنظیم دقیق موارد نشان داده شده انتخاب کنید.

تغییر اعلان های خاطرات فیسبوک

نمی توانید از خاطرات فیسبوک چشم پوشی کنید، اما می توانید تمام تلاش خود را برای نادیده گرفتن این ویژگی انجام دهید. یکی از راه های انجام این کار غیرفعال کردن اعلانی است که ظاهر می شود و هر روز به شما یادآوری می کند که خاطره دارید.

 

برای انجام این کار به Facebook Memories Home بروید یا هنگام مشاهده فیسبوک در مرورگر دسکتاپ، رویMemories  در نوار کناری کلیک کنید (شاید لازم باشد ابتدا See More را کلیک کنید).

چگونه می توان پست ها را از یادآوری خاطرات فیسبوک پنهان کرد؟

برای غیرفعال کردن اعلان های Facebook Memories، یا رویNotifications  در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید و None را انتخاب کنید تا اعلان ها غیر فعال شوند یا روی Highlights  کلیک کنید تا فیسبوک مواردی که مهم فرض می کند را برای شما نشان دهد. اینگونه همچنان در News Feed خود خاطراتی را مشاهده خواهید کرد؛ اما اعلان های اضافی درباره آنها دریافت نخواهید کرد.

برای انجام این کار در تلفن همراه، روی More (به نظر می رسد سه خط افقی است) ضربه بزنید وMemories  را انتخاب کنید و سپس روی نماد دندانه دار در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اکنون می توانید None را انتخاب کنید تا این اعلان ها به طور کلی حذف شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی