کد خبر: ۱۹۲۸۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

چگونه عکس یادگاری خود را ماندگارتر کنیم؟/ سه سوته عکستان را تحویل بگیرید

مدیر بازاریابی استارتاپ عکسوت، گفت: این استارتاپ خدمات مختلف چاپ عکس را در قالب اپلیکیشن فراهم کرده است که از جمله خدمات اپلیکیشن عکسوت می‌توان به چاپ عکس، چاپ پولاروید، چاپ تخته شاسی، قاب عکس، ماگ، آلبوم عکس، کتاب عکس، تقویم، دکوراتیو و چاپ عکس بر روی تیشرت اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» شاید در گذشته چاپ کردن عکس و تحویل آن حتی بدون تماس کمی دور از تصور بود؛ اما اکنون با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و توسعه اپلیکیشن‌ها، چاپ عکس به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک به سرانجام می‌رسد. عکسوت اپلیکیشنی است که خدمات چاپ عکس را به سادگی برایتان انجام داده و درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

در همین راستا محمد فریدی زاده مدیر بازاریابی استارتاپ عکسوت، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» اظهار کرد: این استارتاپ برگرفته از عکس و صفت سه سوت است که به منزله چاپ سریع عکس است. این استارتاپ یک پلتفرمی است که از طریق سایت و اپلیکیشن خدمات را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: کاربر می‌تواند از طریق ثبت سفارش عکس‌های روی محصولات مختلف چاپ و برای خود نگهداری کند. استارتاپ عکسوت خدمات مختلف چاپ عکس را در قالب اپلیکیشن فراهم کرده است که از جمله خدمات اپلیکیشن عکسوت می‌توان به چاپ عکس، چاپ پولاروید، چاپ تخته شاسی، قاب عکس، ماگ، مگنت، نی نی نامه، آلبوم عکس، کتاب عکس، تقویم، دکوراتیو و چاپ عکس بر روی تیشرت اشاره کرد. تمامی این خدمات به صورت غیر حضوری انجام شده و در هر کجای ایران باشید می‌توانید به راحتی عکس خود را دریافت کنید.

فریدی‌زاده ادامه داد: مزیت رقابتی ما این است که در این اپلیکیشن دسته‌بندی موضوعی را لحاظ کردیم یعنی مخاطب می‌تواند براساس طرح‌هایی که برای مناسبت‌های مختلف مدنظر دارد از بین طرح‌ها انتخاب کند. ما سعی کردیم براساس مناسبت‌های ملی و جهانی طرح‌هایی را آماده داشته باشیم تا مخاطب به عنوان مثال سالگرد ازدواج یا روز تولد طرح‌ها را انتخاب کند.

وی گفت: نمونه مشابه آن در داخل کشور موجود است ما صرفا پلتفرم اینترنتی هستیم که این کار را انجام می‌دهیم بالغ بر ۱۰۰ محصول در طرح توسعه داریم. همچنین قابلیت ارسال به سراسر کشور را در دستور کار خود قرار دادیم. حتی برای ایجاد اطمینان بین مخاطبان برای چاپ اولین عکس آن‌ها هدیه رایگان داریم. نکته مهم این که برای اطمینان بخشی برای خانواده‌هایی که عکس‌های خانوادگی خودشان را در اختیار ما قرار می‌دهند این است که تصاویر ارسالی بعد از اتمام مراحل چاپ به طور کامل از روی سرور‌های اختصاصی ما پاک می‌شود. همچنین کلیه مراحل چاپ و بسته بندی توسط پرسنل مجرب خانم صورت می‌گیرد.

مدیربازاریابی این استارتاپ افزود: حدود یکسال است که در این زمینه فعالیت می‌کنیم. هم اکنون نزدیک ۴۰ هزار مشتری را ثبت کردیم که سفارشان را در اختیار ما قرار دادند. حدود ۷ هزار سفارش تا به امروز ثبت شده است.

فریدی‌زاده تأکید کرد: یکی از استراتژی اصلی شرکت توسعه محصولات است که به صورت مدوام هر ماه دو سه محصول جدید را به سبد کالایی خودمان اضافه می‌کنیم که این محصولات در شاخه دکوراتیو است.

وی خاطرنشان کرد: عکسوت مجوز‌های لازم مثل نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی رسانه‌های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رو دریافت کرده است.همچنین استارتاپ عکسوت توانسته با توجه به نوع فعالیت عنوان شرکت خلاق را معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را کسب کند.  

گفتنی است؛ طراحی اپلیکیشن عکسوت بسیار حرفه‌ای و مناسب با خدماتی است که ارائه می‌دهند. اپلیکیشن عکسوت با استفاده از یک منوی دسترسی در پایین صفحه، استفاده می‌کند که طراحی آن را قبلا در سایر اپلیکیشن‌ها مشاهده کرده ایم. صفحه اصلی عکسوت، تنها شامل لوگو و پس زمینه پویای آن می‌شود. هر چند جای خالی نمایش محصولات و خدمات در صفحه اصلی اپلیکیشن حس می‌شود، اما سازنده با قرار دادن یک مسابقه زیبا هدایایی را به کاربران ارائه می‌کند. کافیست بر روی نقاشی‌های بدون رنگ لمس کرده و آن‌ها رنگی کنید تا عکسوت به شما جایزه دهد. گرچه این خلاقیت استفاده از سبک بازی در صفحه اصلی، تحسین برانگیز است، اما بایستی اولویت سنجی شود. به دلیل اهمیت خدمات عکسوت، بهتر است صفحه اصلی به بخش خدمات یا بخش ارجاع به سایر قسمت‌ها مانند بخش امتیاز گیری اختصاص داده شود.

سازنده در تمامی بخش‌ها سعی کرده پویایی پس زمینه را حفظ کند که علاوه بر ایجاد تجربه کاربری مناسب، توانسته حس اعتماد را با طراحی بی نظیر خود در بخش‌های مختلف، تقویت کند؛ بنابراین کافیست وارد اپلیکیشن شده و با ورود به بخش محصولات، خدمات مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس عکس خود را آپلود کرده و پس از تکمیل فرم سفارش (نام و نام خانوادگی، آدرس و…) هزینه را پرداخت کنید. سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید و لذت ببرید.

برای خدمات‌های مختلف، استاندارد‌های موجود (اندازه و قاب تصاویر) در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود که می‌توانید متناسب با نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید برای بهبود کیفیت چاپ، حتما تصاویر با کیفیتی را در هنگام سفارش ارسال کنید.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی