کد خبر: ۱۹۳۱۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۰

تبلیغ فیس بوک در اینستاگرام!

اینستاگرام در حال اجرای آزمایشی برای تشویق کاربران برای چک اپلیکیشن فیس بوک است.

به گزارش «نبض فناوری»، این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس به صورت آزمایشی در بالای فید کاربران، پیامی را نشان می دهد که آنها را تشویق می کند قابلیتهایی را امتحان کنند که تنها در فیس بوک وجود دارد.

سخنگوی اینستاگرام در بیانیه ای اعلام کرد ما در حال آزمایش راهی هستیم تا به کاربرانی که حسابهای اینستاگرامشان را به فیس بوک لینک کرده اند، اجازه دهیم درباره قابلیتهایی مانند چگونگی یافتن شغل و خرید و فروش کالا یا اطلاع از آخرین خبرها، بدانند که تنها در فیس بوک وجود دارند.

شاید اقدام فیس بوک در استفاده از یکی از اپلیکیشن های محبوبش برای تبلیغ یک اپلیکیشن پرکاربر دیگر چندان منطقی به نظر نرسد اما به هر حال جدیدترین راهی است که این شبکه اجتماعی از اینستاگرام برای بازگرداندن افراد به اپلیکیشن فیس بوک استفاده کرده است. این شرکت مدام در حال نزدیک کردن این دو اپلیکیشن به یکدیگر و تشویق کاربران برای لینک کردن آنهاست. سال گذشته کتابی منتشر شد که در آن گزارش شده بود مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک به موفقیت اینستاگرام حسادت می کند و نگران است که این اپلیکیشن نهایتا فیس بوک را ببلعد. تنشهای میان وی و موسسان اینستاگرام در نهایت به خروج آنها در سال ۲۰۱۸ منجر شد.

بر اساس گزارش انگجت، فیس بوک اعلام کرده که تنها گروه کوچکی از کاربران اینستاگرام که پیش از این حسابشان را به حساب فیس بوکشان لینک کرده بودند، این پیامها را خواهند دید و می توانند عدم مشاهده آنها را انتخاب کنند.

منبع/ ایسنا 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی