کد خبر: ۱۹۳۵۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

۳ محصول فناورانه در حوزه علوم شناختی نونمایی می‌شود/ تقویت بازاریابی شرکت‌های دانش‌بنیان اولویت اصلی پارک فناوری پردیس

مدیرعامل شرکت مشاوره فناورانه ایران، گفت: در رویداد نونمایی ۳ محصول در حوزه علوم شناختی؛ گجت هوشمند مدیریت فردی با کار برد در حوز‌های نورومارکتینگ، منابع انسانی، سلامت محیط کار و روانشناسی، فیورگجت با کاربرد در پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن و دستگاه الکتروانسفالوگراف و الکترومایوگراف جهت ثبت و نمایش فعالیت مغز، عصب و عضله رونمایی خواهد شد.

فائزه تیموری مدیرعامل شرکت مشاوره فناورانه ایران، گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه شرکت‌هایی که بروکر فن بازار هستند به نوعی کارگزار پارک فناوری پردیس هستند، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ایجاد بستر برای رفع نیاز‌های فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌ها است. همچنین یکی از اهرم‌های مورد نیاز بازاریابی شرکت‌هایی است که عضو پارک هستند. پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از ۲۵۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان باشد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و ... به بازار عرضه کنند که هرکدام جایگزین نمونه خارجی و یا رفع‌کننده نیاز‌های جامعه است.

مدیرعامل شرکت مشاوره فناورانه ایران، افزود: پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار این محصولات و با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات به جامعه، رویداد نونمایی را برگزار می‌کند.

تیموری گفت: معمولا شرکت‌های دانش بنیان منابع مالی را بیشتر صرف توسعه محصول می‌کنند، برای همین همیشه در حوزه توسعه بازاریابی مشکل دارند به همین منظور شرایطی را ایجاد کردیم که پارک فناوری پردیس حمایت‌های لازم را به عمل آورد. هدف پارک فناوری پردیس این است که بازاریابی شرکت‌ها را تقویت کند.

وی ادامه داد: شعار ما این است که نونمایی یک قطعه از پازل بازاریابی شرکت‌ها است. خیلی از شرکت‌ها وقتی که محصول جدیدی را تولید می‌کنند رویداد‌هایی را برگزار می‌کنند و در این رویداد محصولات خودشان را معرفی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مشاوره فناورانه ایران، با اشاره به اینکه اینکه اولین رویداد نونمایی در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، گفت: در این رویداد ۳ محصول معرفی شد و در دوره جدید که در ۱۱ مردادماه سالجاری برخواهد شد در این رویداد ۳ محصول در حوزه علوم شناختی؛ گجت هوشمند مدیریت فردی با کار برد در حوز‌های نورومارکتینگ، منابع انسانی، سلامت محیط کار و روانشناسی، فیورگجت با کاربرد در پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن و دستگاه الکتروانسفالوگراف و الکترومایوگراف جهت ثبت و نمایش فعالیت مغز، عصب و عضله رونمایی خواهد شد.

تیموری یادآور شد که در رویداد سال گذشته ۳ محصول میگرن کات (داروی گیاهی درمان میگرن)، اینجکتور کارتریج (دستگاه کارگذاری لنز در داخل چشم) و دیتا لاگر (برچسب مانیتورینگ دما) رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت مشاوره فناورانه ایران، افزود: برای سال جاری برگزاری ۴ رویداد را برنامه‌ریزی کردیم که اولین رویداد در یازده مرداد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی