کد خبر: ۱۹۳۸۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اعزام 30 شرکت دانش‌بنیان حوزه هوایی به مسکو؛ دستاوردها به نمایش درمی‌آید

29 تیر تا 3 مردادماه‌ همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی هوا فضای «ماکس ۲۰۲۱»، کشور روسیه میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان است. نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و 30 شرکت دانش‌بنیان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور دارد.

توسعه بازار محصولات ایران ساخت

به گزارش «نبض فناوری»، این شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه در کنار آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه روسیه و دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه، دستاوردهای دانشی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند تا با معرفی توانمندی‌های خود مشتریانی از این کشورها برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

دیگر دستاورد این سفر فناورانه، امضای پروتکل همکاری با وزارت صنعت و تجارت روسیه است که می‌تواند مسیر صادرات محصولات ایران‌ساخت به این کشور را تسهیل کند و توانمندی‌های فناورانه ایران را به دروازه بازارهای جهانی برساند. کشوری که سابقه همکاری و تعامل تاریخی با ایران دارد و یکی از شرکای تجاری و اقتصادی دیرینه و قابل اعتماد برای کشورمان محسوب می‌شود.

بزرگ‌ترین رویداد هوایی شرق آسیا

نمایشگاه ماکس روسیه از سال ۱۹۹۲ به صورت دوسالانه برگزار می شودو علاوه بر شرکت سازندگان محصولات هوایی و فضایی، بزرگترین سمپوزیوم بین طراح‌های روسیه و دیگر کشورها برای تبادل تجربیات است. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هوایی جهان و برترین رویداد هوایی در شرق اروپا است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی