کد خبر: ۱۹۳۹۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۰

اولین تصاویر واقعی پک باتری مگ‌سیف اپل از ضخامت زیادش خبر می‌دهد

اپل چند روز پیش از شروع فروش پک باتری مگ‌سیف خبر داد و حالا این محصول در اختیار مشتریان قرار گرفته و تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده‌اند. طبق این عکس‌ها، پک باتری اپل ضخامت زیادی دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، فردی به نام «استیون راسل» در ایالت «تنسی» آمریکا توانسته این پک باتری را از طریق یک اپل استور محلی تهیه و تصاویری را در ردیت منتشر کند تا دیگران نگاه نزدیکتری به طراحی و البته ضخامت این محصول داشته باشند.

اولین تصاویر واقعی پک باتری مگ‌سیف اپل از ضخامت زیادش خبر می‌دهد

به گفته راسل، کوپرتینویی‌ها برای این محصول از پلاستیک سخت اما صاف استفاده کرده‌اند و همچنین قدرت مغناطیسی بالایی دارد. این کاربر از این پک باتری برای آیفون ۱۲ پرو استفاده کرده که حتی با قاب مگ‌سیف سیلیکونی اپل، به خوبی به دستگاه چسبیده است.

راسل ضخامت این پک باتری را بالا اعلام کرده، با این حال گفته به علت گوشه‌های گرد کاربران به راحتی می‌توانند آن را در دست بگیرند و مشکلی را در این زمینه تجربه نخواهند کرد.

اولین تصاویر واقعی پک باتری مگ‌سیف اپل از ضخامت زیادش خبر می‌دهد

پک باتری مگ‌سیف با قیمت ۹۹ دلار در ایالات متحده فروخته می‌شود و به صورت مغناطیسی به آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس متصل می‌شود. به گفته اپل، این محصول می‌تواند با سرعت ۵ وات آیفون‌ها را شارژ کند، البته در هنگام اتصال به شارژر ۲۰واتی این سرعت به ۱۵ وات می‌رسد.

زمانی که این محصول را به آیفون ۱۲ با سیستم عامل iOS 14.7 متصل کنید، شارژ دستگاه بطور خودکار شروع می‌شود و وضعیت آن در لاک اسکرین به نمایش گذاشته می‌شود. اپل به تازگی آپدیت iOS 14.7 را منتشر کرده که می‌توانید در این مطلب از قابلیت‌هایش مطلع شوید.

اولین تصاویر واقعی پک باتری مگ‌سیف اپل از ضخامت زیادش خبر می‌دهد

راسل همچنین گفته که امکان شارژ بی‌سیم ایرپاد توسط پک باتری مگ‌سیف وجود دارد که البته چنین موضوعی دور از ذهن نبود چرا که عملکرد این باتری مشابه شارژر مگ‌سیف است. در روزهای آینده این محصول بطور عمده وارد بازار خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی