کد خبر: ۱۹۴۱۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰

محصول جدید یوبی سافت معرفی شد

بازی"Tom Clancy’s XDefiant" یک اثر چندنفره و رایگان است که با حضور شخصیت‌های بازی‌های تام کلنسی ساخته شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،با گسترش روز افزون علم و فناوری و اقبال جوامع جهانی به محصولات و خدمات دیجیتالی یکی از صنایعی که رشد قابل توجهی را در این ایام تجربه کرده، صنعت گیمینگ است. بازی‌های کامپوتری به دلیل سرگرم کننده بودنشان و هیجان بالا و گرافیک و تم خاصی که دارند به یک تفریح مناسب برای اوقات فراغت اقشار متنوع جامعه تبدیل شده اند.

مسئولان دولت‌های گوناگون نیز در تعیین بودجه سالانه کشورشان سرمایه کلانی را برای ارتقای صنعت بازی در نظر می‌گیرند چرا که درآمد ناشی از فروش بازی‌های ویدئویی گا‌ها حتی از درآمد نفتی کشور‌ها بیشتر است.قدرت های جهانی در سال های اخیر تمرکز خود را روی حورزه بازی سازی منعطف کرده اند.

صنعت گیمینگ

به نقل از hypebeast، در ادامه گسترش دنیای بازی‌های ویدیویی، کمپانی Ubisoft اکنون از جدیدترین بازی رایگان خود به نام Tom Clancy’s XDefiant، رونمایی کرده است. در این بازی مشابه گیم هایی چون Overwatch و Valorant، XDefiant یک تیرانداز مبتنی بر شخصیت خواهد بود که دو تیم شش نفره را مقابل هم قرار می‌دهد.

بازی Tom Clancy's XDefiant

نحوه انجام بازی رایگان Tom Clancy’s XDefiant

شخصیت‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید از عناوین دیگری در این مجموعه الهام گرفته شده اند، مانند Wolves، Echelon و Outcasts and Cleaners که همگی به ترتیب از Ghost Recon، Splinter Cell و The Division الهام گرفته شده اند. دقیقاً مانند دو بازی فوق الذکر، XDefiant به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام مبارزه با مخالفان خود از ویژگی‌ها و توانایی‌های بومی شخصیتی که انتخاب می‌کنید استفاده شود و همچنین دارای یک ویژگی بارگیری سفارشی برای بازیکنان است تا بیشتر از تنظیمات خود استفاده کنند.

گیم رایگان Tom Clancy's XDefiant

در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ رسمی برای بازی XDefiant وجود ندارد، اما این برنامه برای PC و همچنین PlayStation ۴، PlayStation ۵، Xbox One، Xbox Series X / S، Google Stadia، Amazon Luna و Ubisoft Connect با پشتیبانی کامل از بازی اضافه ارائه شده است. تست این بازی برای رایانه‌های عمومی از ۵ آگوست آغاز می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام در وب سایت بازی اقدام کنند.

بازی جدید یوبیسافت

دنیای بازی‌ها به شدت جذاب و هیجان انگیز است و علاقه‌مندان زیادی را به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان در دنیا به سمت خود کشانده است. مارک‌های معروف صنعت بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی و استفاده از این جنبه پاندمیک، با طراحی بازی‌های جدید و مبتنی بر علاقه کاربران به درآمد فوق العاده‌ای دست پیدا کرده اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی