کد خبر: ۱۹۴۵۱
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

گوشی OnePlus Nord 2 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شد

شرکت وان پلاس تلفن جدید خودش که به فناوری 5G، شارژ سریع و دوربین سه گانه مجهز است را معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از جی اس ام آرنا؛ وان پلاس گوشی پرچمدار جدید خودش را که به فناوری 5G هم مجهز است با هزینه‌ای مقرون به صرفه به بازار معرفی کرد. گوشی Nord 2 5G شرکت وان پلاس مشخصات پیشرفته‌ای را به ارمغان می‌آورد در حالی که قیمتش شبیه به میان رده‌ها و در ردیف این مدل از تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرد.

مشخصات گوشی Nord 2 وان پلاس

گوشی Nord 2 به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHD مجهز است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به جای تنظیم دوربین دوگانه در مدل‌های قبلی در قسمت جلو وجود دارد که برای عکس و فیلمبرداری مناسب است. این گوشی بلندگو‌های دوگانه جدیدی را برخلاف مدل‌های قبلی همراه خودش دارد.

گوشی OnePlus Nord 2 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شد

سه دوربین در قسمت عقب وجود دارد که یک دوربین کمتر از Nord اصلی است و دوربین اصلی با داشتن لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX ۷۶۶ دقیقاً مانند پرچمدار OnePlus 9 Pro به نظر می‌رسد. برای عکس‌ها و فیلم‌های بدون لرزش، لرزش گیر نوری و همپوشانی دیجیتال HDR (DOL-HDR) وجود دارد که به کاربر کمک می‌کند تا داده‌های قرار گرفتن در معرض دو تصویر را در یک عکس نهایی ترکیب کند. همچنین یک اسکنر ultrawide ۸MP و یک سنسور تک رنگ 2MP نیز در این گوشی تعبیه شده است.

گوشی OnePlus Nord 2 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شد

از زمان آغاز کار، OnePlus همیشه به تراشه‌های Qualcomm برای تلفن‌های خود اعتماد کرده، اما اکنون این تلفن به تراشه MediaTek Dimensity 1200 AI SoC مجهز است. این تراشه عملکردی نزدیک به پرچمداران را دارد و با ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت یا ۱۲ گیگابایت RAM و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سازگار است.

گوشی OnePlus Nord 2 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شد

یک باتری دو سلولی ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع Warw Charge 65W وجود دارد که ۴۸ ساعت دوام شارژ را تضمین می‌کند. درصورت نیاز به شارژ، این گوشی فقط در مدت ۳۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود. این گوشی با نرم افزار Oxygen OS11.3 و اندروید ۱۱ معرفی شده و وان پلاس اعلام کرد دو بروزرسانی مهم اندروید و سه سال بروزرسانی امنیتی نیز برای این گوشی وجود دارد.

گوشی OnePlus Nord 2 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شد

گوشی Nord 2 در سه رنگ Blue Haze، Grey Sierra با پوشش درخشان بافتی و Green Woods اختصاصی هند که دارای پشت چرم وگان است، عرضه می‌شود. مدل پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹ یورو آغاز می‌شود اگرچه قیمت گذاری بسته به منطقه متفاوت خواهد بود. اولین فروش‌ها در اروپا و هند از ۲۸ ژوئیه آغاز می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی