کد خبر: ۱۹۴۵۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰

هدفون OnePlus Buds Pro با ۳۸ ساعت دوام شارژ معرفی شد

وان پلاس از هدفون بی سیم جدیدش رونمایی کرد که به فناوری شارژ سریع و رفع نویز مجهز است و کیفیت تماس مطلوبی را به کاربر ارائه می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از فون آرنا؛ شرکت وان پلاس علاوه بر معرفی گوشی ارزان قیمت OnePlus Nord 2، جدیدترین هدفون بی سیم خودش را نیز با نام OnePlus Buds Pro معرفی کرد. این هدفون جدید چندین ویژگی صوتی مناسب را با قیمت نسبتاً پایین ارائه می‌دهد.

مشخصات هدفون بی سیم OnePlus Buds Pro

هدفون OnePlus Buds Pro از ویژگی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و فقط با یکبار شارژ حداکثر ۳۸ ساعت دوام باتری دارد. این هدفون از گوشی‌های لاستیکی استفاده می‌کند و درجه مقاومتش در برابر آب و گرد و غبار IP55 است. همچنین این هدفون بی سیم شامل مواردی است که وان پلاس آن را یک سیستم پیشگام کاهش صدا در صنعت می‌نامد و قادر به فیلتر کردن صدای محیط و سایر صدا‌ها نیز است.

وان پلاس Buds Pro را با حذف نویز و 38 ساعت دوام شارژ معرفی کرد

سیستم انعطاف پذیر نویز این هدفون تا 40dB کار می‌کند و از سه میکروفن برای تنظیم خودکار سطح حذف نویز متناسب استفاده می‌کند. این قابلیت با ویژگی‌های معمول کاهش صدا که معمولاً در سطوح ثابت حذف صدا وجود دارد، متفاوت است.

با کمک الگوریتم‌های بهبود یافته کاهش نویز، OnePlus Buds Pro همچنین کیفیت تماس برتر را فراهم می‌کند که ظاهراً بدون نویز و با کیفیت بودن تماس‌ها را تضمین می‌کند. مورد دوم از ویژگی به نام OnePlus Audio ID استفاده می‌کند که از یک نمایه صدای تنظیم شده، در کنار پشتیبانی Dolby Atmos و درایور‌های دینامیکی ۱۱ میلی متری استفاده می‌کند. همچنین یک حالت Pro Gaming وجود دارد که تاخیر را به ۹۴ میلی ثانیه کاهش می‌دهد.

وان پلاس Buds Pro را با حذف نویز و 38 ساعت دوام شارژ معرفی کرد

مانند گوشی‌های هوشمند وان پلاس هدفون OnePlus Buds Pro عمر باتری چشمگیری دارد. این هدفون با ویژگی Never Settle و خاموش بودن قاب شارژ و کاهش نویز، ۳۸ ساعت عمر باتری را نوید می‌دهد. اگر آن ویژگی را روشن کنید، عمر باتری به ۲۸ ساعت کاهش می‌یابد. خوشبختانه پشتیبانی از شارژ سریع Warp Charge نیز در این هدفون وجود دارد. با ۱۰ دقیقه شارژ سریع ۱۰ ساعت می‌توان از هدفون استفاده کرد. OnePlus Buds Pro از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند، قابلیتی که اغلب برای هدفون‌های گران قیمت است.

وان پلاس Buds Pro را با حذف نویز و 38 ساعت دوام شارژ معرفی کرد

قیمت، تاریخ انتشار و رنگ‌های OnePlus Buds Pro

هدفون OnePlus Buds Pro از ۱۸ آگوست در انگلیس و اروپا برای پیش سفارش از طریق وب سایت OnePlus در دسترس خواهد بود. تحویل به مشتریان از ۲۵ آگوست آغاز می‌شود. مشتریان در ایالات متحده باید تا اول سپتامبر صبر کنند. این هدفون بی سیم با قیمت ۱۳۹ پوند در انگلیس، ۱۴۹ یورو در اروپا و ۱۴۹ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد و دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی