کد خبر: ۱۹۴۵۵
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰

توییتر در حال آزمایش رأی‌های مخالف و موافق در قسمت ریپلای است

شبکه اجتماعی توئیتر در حال آزمایش کردن قابلیت ثبت رأی منفی برای توئیت‌های مختلف توسط کاربران است.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از knowtechie؛ توئیتر به تازگی در حال آزمایش قابلیت رأی‌های موافق و مخالف برای کاربران است چرا که در حال حاضر امکان دادن رأی منفی یا همان دیس‌لایک در این پلتفرم وجود ندارد.

اگر از نسخه بتا برنامه توئیتر در  iOS استفاده می‌کنید، ممکن است یک نماد دیگر در زیر پاسخ ها و یا یک نسخه متفاوت از نماد قلب برای پسندیدن یک توییت مشاهده کنید. این می‌تواند فلش‌های بالا و پایین، یک نماد قلب و یک پیکان به سمت پایین ، یا یک انگشت شست به سمت پایین و یکی دیگر به سمت بالا باشد.

ین شرکت می گوید که این ویژگی را آزمایش می کند تا انواع پاسخ‌هایی را که به نظر کاربران بیشتر به موضوع بحث نزدیک‌تر هستند درک کند و روی روش هایی برای نشان دادن بیشتر آنها کار کند.  توییتر نگفته است که آیا این گزینه‌های رأی مخالف به یک ویژگی دائمی در این اپلیکیشن تبدیل می شوند یا نه. همچنین درمورد اینکه رأی دادن باعث تغییر ترتیب مواردی شود که در فید شما نمایش داده می‌شوند هم چیزی نگفته است.

به نظر می‌رسد بسیاری از شبکه‌ها و رسانه های اجتماعی نیز از این ویژگی استفاده کنند همانطور که در ردیت هم از پیش‌تر به منظور روشی برای بالا آمدن ریپلای‌ها و پست‌های محبوب استفاده می‌شود. البته توییتر می‌گوید در حال حاضر رأی موافق و مخالف بر ترتیب نمایش توییت‌ها تأثیر نمی‌گذارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی