کد خبر: ۱۹۵۵۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰

اسمارت‌فون پوکو X3 GT از فناوری شارژ 67 واتی بهره خواهد برد

چندی پیش شرکت پوکو تأیید نمود که گوشی هوشمند X3 GT، که در تاریخ 28 جولای معرفی می‌شود، به تراشه Dimensity 1100 مجهز خواهد شد. امروز نیز این شرکت اعلام کرده است که این تلفن هوشمند از شارژ توربو 67 وات پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، تا بدین لحظه شرکت پوکو هنوز به طور دقیق مشخصات فنی گوشی هوشمند X3 GT را ارائه نداده است. اما شایعات و خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند، دستگاهی جدید و یونیک نبوده و از قرار معلوم همان اسمارتفون ردمی نوت 10 پرو (نسخه چینی) با نام تجاری جدید خواهد بود.

تصاویر لو رفته این گوشی هوشمند نیز همین موضوع را مورد تائید قرار می‌دهد. تصاویر گوشی های هوشمند پوکو X3 GT (عکس سمت راست) و همچنین ردمی نوت 10 پرو (عکس سمت چپ) در قسمت زیر قابل مشاهده است.

در صورت صحت و درستی این شایعات، اسمارت‌فون پوکو X3 GT دارای نمایشگری به ابعاد 6.6 اینچی از نوع LCD و نرخ نو‌سازی 120 هرتز و رزولوشن Full HD+ خواهد بود. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین شده و حسگر اثر انگشت این دستگاه نیز در وجه کناری آن تعبیه شده است.

اسمارت‌فون پوکو X3 GT از فناوری شارژ 67 واتی بهره خواهد برد

برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین برقراری تماس‌های ویدیویی، یک دوربین سلفی 16 مگا‌پیکسلی در حفره‌ای در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر این دستگاه قرار گرفته است. دوربین پشتی آن نیز یک ماژول سه‌گانه است که متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگا‌پیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگا‌پیکسلی و یک دوربین 2 مگا‌پیکسلی ماکرو خواهد بود.

اسمارت‌فون پوکو X3 GT از فناوری شارژ 67 واتی بهره خواهد برد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی