کد خبر: ۱۹۵۹۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰
در گفتگو با نبض فناورری؛

بالغ‌بر ۵۰ محصول در حوزه کامپاند‌های تخصصی و مستربچ‌های پلیمری با دانش بومی تولید شد/ صادرات محصول به هند، آذربایجان و گرجستان

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوین بسپار سازه اروین، گفت: بالغ بر ۵۰ محصول در حوزه پلیمر و کامپاند با دانش بومی تولید می‌کنیم تا بتوانیم سهمی قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهیم تا جاییکه در تولید یکسری از محصولات در بازار رقیب نداریم.

هادی سبحانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوین بسپار سازه اروین، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت این شرکت، اظهار کرد: این شرکت از سال ۸۶ در مرکز رشد پژوهشکاه پلیمر پتروشیمی ایران فعالیت خود را شروع کردیم تا جاییکه با ایده‌های خاص وارد این مرکز رشد شدیم تا اینکه در سال ۹۰ این شرکت به ثبت رسید.

سبحانی گفت: شرکت دانش بنیان نوین بسپار سازه اروین در زمینه تولید کامپاند‌های تخصصی و مستربچ‌های پلیمری فعالیت می‌کند، به طوری که یکسری محصولات از جمله مستربچ‌های ضد جلبک و قارچ، آنتی باکتریال و تولید کامپاند جایگزین پلی اتیلن متالوسن را تولید کردیم به گونه‌ای که واسط هستیم بین پتروشیمی‌ها و مصرف کننده نهایی هستیم به طور کلی مشتریان اصلی ما کارخانجات هستند.

وی تصریح کرد: محصولات تولیدی این شرکت قابل رقابت با محصولات شرکت‌های معتبر جهانی است به طوری که با بهره گیری از دانش پلیمری نیرو‌های متخصص و علمی در حال تولید انواع مستربچ‌ها و کامپاند‌های تخصصی برای صنایع مختلف پلیمری است.

سبحانی افزود: بالغ بر ۵۰ محصول در حوزه پلیمر و کامپاند با دانش بومی تولید می‌کنیم تا بتوانیم سهمی قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهیم تا جاییکه در تولید یکسری از محصولات در بازار رقیب نداریم.

وی به جزئیات بیشتر محصولات این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این شرکت مستربچ‌های ویژه و افزودنی، مستربچ‌های سفید و پرکننده و نیز کامپاند‌های ویژه و کامپاند‌های پلیمری را تولید و روانه بازار می‌کند. همچنین محصول دیگر تولید فیلم‌های پلیمری، لایه نازک پیوسته با حداکثر ضخامت ۲، ۰ و ۳، ۰ میلیمتر با قابلیت انعطاف بالا است که این محصول می‌تواند مصرف انرژی را در روند تولید کاهش دهد. یا برخی از محصولات خارجی را در داخل کشور با مهندسی معکوس توسعه و ارتقا دادیم.

سبحانی گفت: محصولات تولیدی در صنایع خودرویی، لوازام خانگی، ورق‌هایی که برای استخر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه این شرکت تولیدی کاملا تخصصی است و در کنار این‌ها به حوزه پژوهش توجه خاصی داریم تا محصولات با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته محصولات تولیدی این شرکت به کشور‌های هند، آذربایجان و گرجستان صادر می‌شد، گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده در نقل و انتقال پول بخاطر تحریم کمی دچار وقفه شده است. همچنین دلیل توقف صادرات افزایش حجم سفارشات در بازار داخل است؛ اما درصدد هستیم که صادرات این محصولات را افزایش دهیم.

سبحانی خاطرنشان کرد: افزودنی برای مخازن و بویه‌های دریایی است که این افزودنی ضدجلبک به عنوان معضلی است و این پروژه تست‌های میدانی خود را طی کرده است. روی یکسری مباحث تخصصی فیلر‌های شفاف برای بسته بندی برای ممانعت از عبور نور است که این دو محصول به زودی روانه بازار خواهد شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی