کد خبر: ۱۹۶۰۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ فاش شد

به تازگی ویژگی های دو موبایل تاشو آینده سامسونگ به نام های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ فاش شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، سامسونگ احتمالاً در ۱۱ آگوست از موبایل‌های تاشو «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» رونمایی کند. در همین راستا وب سایت Winfuture.de رندرهای باکیفیت و رسمی از موبایل «گلکسی زد فلیپ ۳» را منتشر کرد.

از سوی دیگر ایوان بلاس، افشاگر اطلاعات موبایل‌ها نیز برخی ویژگی‌های کلیدی از موبایل‌های زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ را به اشتراک گذاشت.

ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ فاش شد

به گفته بلاس موبایل «گلکسی فلیپ ۳» نمایشگر ۶.۷ اینچی با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پشت دستگاه نیز ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک نمایشگر کوچک ۱.۹ اینچی نصب می‌شود.

ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ فاش شد

موبایل گلکسی زد فولد۳ مجهز به یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی، ۳ دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خارج دستگاه و دوربین سلفی اصلی ۴ مگاپیکسلی خواهد بود. علاو بر آن این دستگاه با دو قلم S-Pen (نسخه‌های پرو و فولد) همخوانی دارد.

ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ فاش شد

هر دو این دستگاه‌ها گواهینامه IPX۸ دارند و در صورت فرو رفتن در عمق بیش از یک متر خسارتی نمی‌بینند.

به نوشته گیزموچاینا در کنار این موارد گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های بنفش، بژ، خاکستری، صورتی، آبی تیره، سفید و سیاه عرضه می‌شود.

گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالاً مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت RAM و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی خواهد بود. موبایل مذکور با قیمت پایه ۱۲۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی