کد خبر: ۱۹۶۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۱
در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت؛

دستاوردهای حوزه «اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس» ارائه می شود

رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی، یازدهم مردادماه در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برگزار می شود.

به گزارش« نبض فناوری» محسن میاندهی سرپرست تجاری‌سازی و توسعه فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت درباره برگزاری رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس گفت: این رویداد با هدف شبکه‌سازی بین ارکان بدنه صنعت نفت با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و مجموعه‌های دانش بنیان برگزار می شود.

به گفته وی، همچنین این رویداد برای تمرکز بر حل مسائل و چالش‌های فناورانه صنعت نفت، با حمایت و مشارکت صنایع پتروشیمی برپا خواهد شد.

سرپرست تجاری‌سازی و توسعه فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با بیان اینکه رویداد «اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی» به عنوان سومین تجربه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در برگزاری چنین برنامه هایی است، گفت: این رویداد در راستای تولید و بومی سازی غشاهای صنعتی اسمز معکوس برای تصفیه آب رودخانه و آب دریا و همچنین تولید اولترافیلتر صنعتی برای چند مجتمع پتروشیمی است.

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی