کد خبر: ۱۹۶۵۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

امکان ورود به Twitter Beta با حساب Google

کاربران از این به بعد می‌توانند با حساب متصل به گوگل خود وارد نسخه توئیتر بتا شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، افراد مختلف دنیا از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های متنوعی در گوشی‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند و به طبع هر کدام به دنبال رسیدن به اهداف و مقاصد خود هستند و تمایل دارند تا جدیدترین و به روزترین نرم افزار‌ها را در اختیار داشته باشند.

امکان ورود به Twitter Beta با حساب Google

gsmarena اعلام کرد، کاربران اندروید به زودی هنگام دسترسی به برنامه Twitter از طریق دستگاه اندرویدی، مزیت ورود به سیستم با حساب Google را دریافت می‌کنند. همانطور که در گزارش ها آمده است، Twitter Beta build برای Android اکنون به شما امکان می‌دهد با استفاده از ویژگی ورود به سیستم گوگل وارد حساب توئیتر خود شوید.

امکان ورود به Twitter Beta با حساب Google

نحوه ورود به توییتر از طریق حساب گوگل

اگر قبلاً حساب توئیتر نداشته اید، می‌توانید از گزینه ورود به سیستم Google برای ایجاد حساب جدید استفاده کنید، اگرچه نام کاربری برای شما به طور تصادفی تعیین می‌شود و پس از آن می‌توانید آن را تغییر دهید. اگر در حال حاضر یک حساب توئیتر دارید که از قبل به یک حساب Google پیوند داده شده است، باید بتوانید مستقیماً وارد سیستم شوید.

امکان ورود به Twitter Beta با حساب Google

البته به شرطی که آن ایمیل از قبل در دستگاه Android وارد شده باشد. گزینه ورود به سیستم با حساب Google در حال حاضر در توئیتر نسخه ۹.۳.۰-beta.۰۴ برای کسانی که این نرم افزار را از طریق فروشگاه Google Play و یا کانال Twitter Beta دانلود و ثبت نام کرده اند، فعال است.

در نهایت می‌توان گفت رقابت جذاب بین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها در این ایام به اوج خود رسیده است و همه گیری ویروس کرونا نیز در این ماجرا بی تاثیر نبوده چرا که اقبال کابران در این مدت به فضای مجازی بیشتر از گذشته شده است و مسئولان هر کدام از این شرکت‌های تولید کننده نرم افزار‌ها و شبکه‌های اجتماعی در تعاملی دو جانبه با کاربران و شناسایی نیازشان، نسخه‌هایی با قابلیت‌های خاص را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

امکان ورود به Twitter Beta با حساب Google

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی