کد خبر: ۱۹۶۷۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

رونمایی از گوشی هوشمند Oppo A ۹۳ s

شرکت اوپو از جدید‌ترین محصول خود با قابلیت‌های خاص به شکل آزمایشی و محدود در بازار چین رونمایی کرد.

به گزارش« نبض فناوری»  به نقل از gizmochina، تلفن همراه هوشمند کاملا جدید Oppo A۹۳s ۵G به صورت آزمایشی و محدود در بازار چین عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش به آن دسترسی یابند.گوشی Oppo A۹۳s تنها نسخه ۸ گیگابایتی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که قیمت CNY ۱۹۹۹ (۳۰۸ پوند) و سه نوع رنگ دارد، طبق اطلاعات به دست آمده فروش این دستگاه اواخر این ماه در تاریخ ۳۰ ژوئیه در سراسر چین آغاز خواهد شد.

تلفن همراه هوشمند Oppo A۹۳s

مشخصات Oppo A۹۳s ۵G

این تلفن همراه هوشمند از طراحی مشابه Oppo A۹۳، ۵G برخوردار است که اوایل سال جاری به بازار عرضه شد. این گوشی از یک نمایشگر سوراخ دار ۶.۵ اینچی با رزولوشن Full-HD + (۱۰۸۰/ ۲۴۰۰ پیکسل) بهره می‌برد. این موبایل دارای نرخ تازه سازی بالای ۹۰ هرتز است و از طیف رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش آن نیز دارای حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است.

گوشی Oppo A۹۳s

Oppo A۹۳s ۵G دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو است که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. این سیستم دارای یک دوربین سه گانه در عقب با یک لنز اولیه ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین پرتره ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست MediaTek Dimensity ۷۰۰ است که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. شرکت اوپو اسلات کارت microSD را برای ذخیره سازی بیشتر در نظر گرفته است. این یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است.

گوشی های هوشمند اوپو

این گوشی هوشمند دارای یک سیستم حرارت سه بعدی برای حفظ خنک شدن هنگام انجام بازی‌های سنگین است. این دستگاه اسکنر اثر انگشت رو به رو دارد و برای امنیت بیشتر از باز کردن قفل صورت پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این گوشی Android ۱۱ و خارج از جعبه اجرا می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی