کد خبر: ۱۹۷۳۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

آپدیت جدید تلگرام معرفی شد

تماس های تصویری گروهی تلگرام اکنون می تواند تا هزار بیننده داشته باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، تلگرام خبر از جدیدترین ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی در بروزرسانی داده است.

پس از راه اندازی تماس های تصویری گروهی در ماه گذشته، این جلسات اکنون قادر به جمع آوری حداکثر 1000 بیننده هستند. به گفته این شرکت، حداکثر تعداد افرادی که می توانند در تماس تصویری شرکت کرده 30 نفر است؛ با بروزرسانی جدید می توانید برای سخنرانی های آنلاین تماشاچی هایی کامل داشته باشید.

پیام های ویدئویی نیز اکنون با وضوح بالاتری ارسال می شوند و می توانید برای مشاهده بزرگتر کلیپ روی آنها ضربه بزنید. هنگام ضبط پیام های ویدئویی خود، تلگرام می گوید که پخش صدای دستگاه شما همچنان ادامه پیدا می کند، بنابراین می توانید آهنگهای مورد علاقه خود را گوش کرده و بدون مکث آن پاسخ دهید. اکنون می توانید هنگام ضبط با دوربین عقب تلفن خود نیز بزرگنمایی کنید.

سایر موارد اضافه شده اشتراک گذاری صفحه برای تماس های ویدیویی یک به یک (با صدا از دستگاه پخش کننده هر کسی) و گزینه حذف خودکار پیامها پس از یک ماه (قبلاً یک هفته بود) هستند. تلگرام همچنین تجربه کاربری را با انیمیشن سازی صفحه رمز عبور و هنگام ارسال پیام در اندروید جذابتر کرده است.

 کاربران iOS قبلاً این انیمیشن های پیام را در به روزرسانی قبلی دریافت کرده بودند. برای مشاهده لیست کامل تغییرات، به وبلاگ تلگرام مراجعه کنید.

طراحی دقیق

ویرایشگر رسانه به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های خود را با نقاشی، متن و برچسب تزئین کنید. برای سهولت افزودن جزئیات دقیق، اکنون با بزرگنمایی، عرض قلمو شما کاهش می یابد؛ این به شما یک متخصص حرفه ای را می دهد.

ایموجی متحرک جدید

هیچ به روزرسانی تلگرام بدون ایموجی متحرک جدید کامل نمی شود. مثل همیشه به سادگی یک پیام با یک ایموجی ارسال کنید تا یکی از این موارد زیر را در چت دریافت کنید.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی