کد خبر: ۱۹۷۶۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

تعلیق کانال اسکای نیوز در یوتیوب

یوتیوب با ادعای نشر اطلاعات غلط در مورد کووید-19 کانال اسکای نیوز استرالیا را تعلیق کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، یوتیوب یکشنبه اعلام کرد به دلیل نگرانی در مورد اطلاعات غلط کووید-19، به مدت یک هفته از بارگذاری محتوای جدید توسط Sky News Australia جلوگیری کرده است. این اقدام پس از بررسی پست های بارگذاری شده توسط  این کانال تلویزیونی انجام می شود.

در بیانیه یوتیوب آمده است: ما برای جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست سیاستهای اطلاعات پزشکی کووید-19 روشن و مقرر داریم و اطلاعات غلط می تواند باعث آسیب واقعی شود.

یوتیوب با 1.86 میلیون مشترک طرفداران محافظه کار بسیار فراتر از استرالیا دارد. برخی پست های آن، از جمله برخی از پرسش درباره وجود همه گیر و اثربخشی واکسن، به طور گسترده در انجمن های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می شود که اطلاعات نادرست ویروس و واکسن را منتشر می کند.

آخرین بارگذاری یوتیوب، از سه روز پیش دارای میزبانی است که ادعا می کند قرنطینه شکست خورده و از مقامات ایالتی به دلیل تمدید دستورات فعلی سیدنی برای در خانه ماندن انتقاد می کند.

اسکای نیوز ممنوعیت موقت را تأیید کرد و سخنگویی گفت ما از بحث و گفتگوی گسترده در مورد طیف وسیعی از موضوعات و دیدگاه ها که برای هر دموکراسی حیاتی است، حمایت می کنیم. ما تعهد خود را در مورد برآوردن انتظارات جامعه جدی می گیریم.

یوتیوب دارای سیاست three strikes در مورد تخلفات است، که اولین مورد منجر به تعلیق یک هفته ای می شود، دوم ظرف 90 روز باعث ممنوعیت دو هفته ای می شود، در حالی که سومین مورد به معنی حذف دائمی از پلتفرم است.  یوتیوب متعلق به شرکت مادر آلفابت است.

بر اساس این سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به طور موقت از استفاده یوتیوب ممنوع شده بود.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی