کد خبر: ۱۹۸۰۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

قطعات کلیدی آسانسور با توان داخلی بومی‌سازی شد

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آریان آسانسور، از تولید تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور با دانش بومی در کشور خبر داد و گفت: ایمنی و امنیت در ساخت آسانسور حرف اول را می‌زند به همین دلیل باید در تولید قطعات آن دانش و فناوری دخیل باشد تا محصولی قابل اعتماد در اختیار مشتری قرار گیرد.

حسین بختیاری فرقانی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آریان آسانسور، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» در خصوص فعالیت این شرکت اظهار کرد: شرکت آریان آسانسور فعالیت خود را به عنوان اولین طراح و تولیدکننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در کشور و به عنوان اولین شرکت دانش بنیان صنعتی در حوزه آسانسور آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون این شرکت با ارائه محصولات متنوع و شیوه‌های مدرن بازاریابی و فروش، سهم قابل توجهی از بازارداخل را در اختیار دارد و با بهره‌گیری از متخصصان در بخش‌های مختلف همواره سعی در افزایش سطح کیفی محصولات خود داشته است.

بختیاری فرقانی گفت: این شرکت با تأکید بر تحقیق و توسعه بعنوان محور اصلی دستیابی به اهداف خودکفایی و بهبود کیفیت و انطباق هر چه بیشتر با استاندارد‌های جهانی از جمله EN۸۱ و تولید صنعتی با استفاده از شیوه‌ها و ابزار‌های نوین توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آریان آسانسور، گفت: در گذشته این محصولات از کشور‌های خارجی وارد کشور می‌شد، اما اکنون با توانمندی داخلی تمام تجهیزات کلیدی آسانسور در کشور تولید شود. در حال حاضر ۱۰۰ درصد نیاز داخل در کشور را تامین می‌کنیم.

وی ادامه داد: تابلو فرمان آسانسور حکم مغز آسانسور را دارد. تابلو فرمان برد کنترلی هم موظف به مدیریت مولفه‌ها است. این شرکت با توان تخصصی خود برد آلیس را برای آسانسور‌ها طراحی کرده است که هوشمندترین و ایمن‌ترین برد موجود در بازار محسوب می‌شود. این برد قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

بختیاری فرقانی، افزود: از جمله ویژگی‌های این برد می‌توان به قابلیت کنترل گروهی تا ۸ آسانسور، قابلیت استفاده در آسانسور‌های سرعت بالا، حرکت با دقت ایست بالا، کنترل سرعت شیب و کاهش سرعت در لحظه (Approach Direct)، مطابقت با استاندارد‌های اروپایی، قابلیت اتصال به سیستم مدیریت مرکزی و استفاده از میکروکنترلری قدرتمند اشاره کرد.

بختیاری همچنین گفت: ایمنی و امنیت در ساخت آسانسور حرف اول را می‌زند به همین دلیل باید در تولید قطعات آن دانش و فناوری دخیل باشد تا محصولی قابل اعتماد در اختیار مشتری قرار گیرد. ما هم در مجموعه فناور خود تلاش می‌کنیم قطعاتی استاندارد و ایمن طراحی و تولید کنیم و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله چندین محصول جدید را تولید و روانه بازار می‌کنیم در همین راستا تا پایان بکارگیری تکنولوژی اینترنت اشیاء در آسانسور است که به صورت ریموت باز و بسته می‌شود. همچنین چند تجهیزات دیگر در این حوزه تولید خواهد شد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی