کد خبر: ۱۹۸۱۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

همکاری توییتر با سایت های خبری

توییتر برای مقابله با اطلاعات غلط با سایت های خبری همکاری می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، توییتر با دو تا از بزرگترین ارائه دهندگان اخبار بین المللی، رویترز و آسوشیتدپرس همکاری خواهد کرد تا اطلاعات غلط را در سایت پیام رسانی خود حذف کند.

آژانس های خبری به توئیتر کمک می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد رویدادهایی که حجم زیادی از توییت ها را ایجاد می کند؛ ارائه دهد. توییتر امیدوار است با این کار با انتشار اطلاعات گمراه کننده مقابله شود.

توییتر اعلام کرد که این مشارکت به او این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کند که اطلاعات دقیق و موثق به سرعت در دسترس است.

در حال حاضر، هنگامی که مکالمات به سرعت در حال رشد اتفاق می افتد که ممکن است قابل توجه یا بحث برانگیز باشد، تیم مراقبت توییتر به منظور مقابله با اطلاعات بالقوه گمراه کننده ارسال شده توسط کاربران، زمینه های مرتبط را از منابع معتبر یافته و تبلیغ می کند.

توییتر در یک وبلاگ اعلام کرد که برنامه جدید با افزایش ظرفیت افزودن زمینه قابلیت اعتماد به مکالمات انجام شده در توییتر مقیاس و سرعت این کار را افزایش می دهد.

در این پست آمده است که مطالب رویترز و AP زمانی اعتبار اطلاعات را در این پلتفرم افزایش می دهد که تیم مراقبت توییتر تخصص خاصی نداشته باشد یا به حجم کافی گزارشات معتبر در توییتر دسترسی نداشته باشد.

به گفته سخنگوی این شرکت رسانه های اجتماعی، این اولین بار است که توییتر به طور رسمی با سازمان های خبری برای تبلیغ اطلاعات دقیق در سایت خود همکاری می کند.

در اوایل سال جاری، توییتر Birdwatch را راه اندازی کرد، یک سیستم جدید برای تعدیل جامعه که به داوطلبان اجازه می داد توییت هایی را که به نظر آنها نادرست بود برچسب گذاری کنند.

توییتر به طور جداگانه با دو خبرگزاری رقیب همکاری خواهد کرد و در ابتدا بر محتوای انگلیسی زبان تمرکز خواهد کرد. این شرکت سابقه طولانی در همکاری نزدیک با توییتر و سایر پلتفرم ها برای گسترش دامنه روزنامه نگاری واقعی دارد.

توییتر افزود که این کار مستقل از کاری است که تیم های Trust & Safety برای تعیین اینکه آیا توییت ها قوانین توییتر را نقض می کنند، یا خیر خواهد بود. کار این تیم ها شامل برچسب زدن توییت هایی است که حاوی رسانه های دستکاری شد؛ اطلاعات غلط انتخاباتی و رسانه های حساسی است که قوانین سیستم عامل ها را نقض می کند.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی