کد خبر: ۱۹۸۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

بازگشت برگه اختصاصی "Store" به وب سایت اپل

شرکت اپل در نسخه جدید وب سایتش، با اعمال برخی تغییرات، برگه فروشگاه را به صفحه خود بازگرداند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از انگجت، وب سایت اپل پس از مدت کوتاهی، امروز با طراحی جدیدی بازگشته است و برگه "Store" را که تقریباً شش سال پیش حذف کرده بود، دوباره به نمایش گذاشته است.

این امر به یک بخش خرید اختصاصی منجر می‌شود که در آن مشتریان می‌توانند از مجموعه محصولات اپل، از جمله iPhone، iPad، Mac، Apple Watch و Apple TV بازدید و خرید کنند. با اصلاحات انجام شده جدید، دیگر نیازی به بازدید از هر صفحه محصول و دنبال کردن دکمه "خرید" برای مشاهده گزینه‌ها یا خرید ندارید.

شباهت صفحه فروشگاه اپل به برنامه Apple Store

همراه با یک فهرست افقی از محصولات، صفحه آخرین محصولات فروشگاه، تبلیغات، لوازم جانبی و موارد دیگر را نشان می‌دهد. همانطور که MacRumors اشاره کرد، اکنون بیشتر شبیه به برنامه Apple Store شده است.

کلیک روی دسته‌ای مانند "iPhone" در برگه Store شما را به یک بخش می‌رساند که همه مدل‌های فعلی موجود مانند iPhone ۱۲ Pro، iPhone ۱۲، iPhone SE و iPhone XR را به نشان می‌گذارد. هنگامی که یک مدل خاص مانند iPhone ۱۲ Pro را انتخاب می‌کنید، شما را به صفحه خرید آن مورد می‌برد، در آنجا می‌توانید رنگ، حافظه و سایر گزینه‌ها را انتخاب کنید. قبلاً اینگونه بود که باید روی صفحه محصول آیفون کلیک می‌کردید و برای پیدا کردن یک مدل خاص به پایین اسکرول می‌کردید و روی دکمه "خرید" کلیک می‌کردید.

بازگشت برگه اختصاصی فروشگاه به سایت اپل

وب سایت اپل قبل از طراحی مجدد ۲۰۱۵، دارای برگه فروشگاه بود، اما اساساً شما را به دامنه‌ای کاملاً متفاوت هدایت می‌کرد. طراحی جدید متفاوت عمل می‌کند، شما هنوز در سایت خود اپل باقی مانده اید و برگه Store به سادگی راهی متفاوت برای حرکت به بخش خرید را به شما ارائه می‌دهد. این یک تغییر ظریف است، اما با توجه به ترافیک عظیم جهانی در وب سایت اپل، موردی قابل توجه است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: اپل Store فروشگاه
ارسال نظرات
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی