کد خبر: ۱۹۸۹۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰

ریلمی نسخه پیشرفته‌تر MagSafe اپل را شبیه سازی می‌کند

شرکت ریلمی برای عقب نماندن از شرکت اپل قابلیت MagDart را توسعه داد تا در رقابت بین شرکت‌ها عقب نماند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از فون آرنا، MagSafe در آیفون ۱۲، اکوسیستم جدیدی از لوازم جانبی را ایجاد کرد و سعی کرد شارژ بی سیم را به یک ویژگی اصلی تبدیل کند. اکنون خبر رسیده که شرکت ریلمی که زیرمجموعه اوپو است یک نسخه مانند آن را شبیه سازی خواهد کرد.

شرکت Realme از ارائه یک ویژگی مانند MagSafe برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود خبر داد که تحت نام MagDart به بازار عرضه می‌شود و شامل شش محصول از جمله دو شارژر، یک کیف پول و چند لوازم جانبی دیگر است. شارژر استاندارد MagDart ۱۵W شبیه نسخه باریک تری از بسته MagSafe اپل است و همانطور که از نامش مشخص است، از شارژر بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند، که ریلمی می‌گوید برای پر کردن یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۹۰ دقیقه زمان کافی است.

ریلمی همچنین از یک شارژر مگ دارت ۵۰ واتی رونمایی کرده است. این وسیله جانبی به دلیل وجود یک فن خنک کننده، بسیار بزرگتر و حجیم‌تر از گزینه اصلی است. هنگامی که به شارژر سیمی SuperWart ۶۵ واتی Realme متصل شوید، می‌تواند سرعت شارژ ۵۰ وات را ارائه دهد که برای شارژ کامل یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، فقط به ۵۴ دقیقه زمان نیاز دارد.

ریلمی نسخه پیشرفته‌تر MagSafe اپل را شبیه سازی می‌کند

ساخت نمونه‌ای از کیف Mag safe اپل

شرکت ریلمی همچنین نمونه‌ای از MagSafe Wallet را ایجاد کرده که اپل همراه با آیفون ۱۲ آن را معرفی کرد. کیف MagDart از چرم ساخته شده است و می‌تواند سه کارت اعتباری یا نقدی را در خود جای دهد. همچنین این قطعه جانبی دارای یک پایه محکم آلومینیومی است، بنابراین می‌توانید تلفن خود را روی یک سطح قرار دهید.

علاوه بر این، این شرکت یک پاوربانک مگ دارت ۲ در ۱ را به فروش می‌رساند. این وسیله نیز شبیه به MagSafe Battery Pack است که اخیراً اعلام شده است. شایان ذکر است که اکنون دو لوازم جانبی نهایی ارائه شده شامل MagDart و MagDart Beauty Light است. همچنین در ماه‌های آینده، سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث احتمالاً از MagDart استفاده خواهند کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: ریلمی اپل MagSafe
ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی