کد خبر: ۱۹۹۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سمپوزیومی بین المللی برای بررسی کاربردهای تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی

بزرگترین رویداد تحقیقات پیش بالینی کشور با رویکرد تصویربرداری در روزهای ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش« نبض فناوری» چهارمین سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی (TPIS۲۰۲۱) با همکاری دانشگاه‌های معتبر با هدف ارائه به روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصین، توسعه و ترویج و معرفی تکنولوژی‌های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور در روزهای ۲۰ و ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ از سوی آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد بیش از ۱۵ سخنران داخلی و خارجی از کشورهایی چون آمریکا و استرالیا آخرین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد. این رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

داروسازی، نانو و دارورسانی، انکولوژی پیش بالینی، روش های درمانی سرطان، پرفیوژن، خونرسانی و قلب، مطالعات و مواد دندانی، علم مواد، جانورشناسی، اخلاق در پژوهش پیش بالینی، روش ها و ابزارهای پردازش تصاویر و سایر حوزه های مرتبط از محورهای این سمپوزیوم است.

در این رویداد مقالات پس از داوری و پذیرفته شدن به صورت شفاهی ارائه خواهند شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تلاش است تا در شرایط سخت و فراگیر کرونا بتواند در راستای بالا بردن سطح آگاهی محققان این حوزه گام بردارد و از تلاش خود برای ترویج این دانش از پای ننشیند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی