کد خبر: ۱۹۹۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۹

آیا می خواهید برای شبیه سازی یکسال در مریخ زندگی کنید؟ همین حالا اقدام کنید

ناسا اعلام کرده که از افراد واجد شرایط برای زندگی شبیه سازی شده در مریخ ثبت نام می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، ناسا برای کسانی که می خواهند برای یکسال در مریخ شبیه سازی شده به سر ببرند برنامه ای دارد.

ناسا برای آماده سازی سرانجام فرستادن فضانوردان به مریخ، از روز جمعه برنامه هایی را برای چهار نفر جهت زندگی یک ساله در مریخ Dune Alpha آغاز کرد. این زیستگاه 1700 فوت مربعی مریخی است که توسط یک چاپگر سه بعدی ایجاد شده است و در داخل یک ساختمان در مرکز فضایی جانسون در هیوستون واقع شده است.

داوطلبان که بابت این تجربه پول نی پردازند؛ ماموریت اکتشافی مریخ شبیه سازی شده با پیاده روی فضایی، ارتباطات محدود در خانه، محدودیت مواد غذایی و خرابی تجهیزات را تجربه خواهند کرد.

ناسا در حال برنامه ریزی سه مورد از این آزمایش ها است که اولین آزمایش آنها در پاییز سال آینده آغاز می شود. غذای فضایی آماده برای خوردن خواهد بود. برخی از گیاهان نیز در این مسیر رشد می کنند.

گریس داگلاس دانشمند ارشد می گوید: ما می خواهیم بفهمیم عملکرد انسان در مریخ چگونه است. ما در حال بررسی شرایط واقع بینانه مریخ هستیم.

آیا می خواهید برای شبیه سازی یکسال در مریخ زندگی می کنید؟ همین حالا اقدام کنید

روند درخواست روز جمعه باز شد. شرایط از جمله مدرک کارشناسی ارشد در زمینه علوم، مهندسی یا ریاضی یا تجربه خلبانی است. فقط شهروندان آمریکایی یا ساکنان دائمی ایالات متحده واجد شرایط هستند. متقاضیان باید بین 30 تا 55 سال داشته از سلامت جسمانی خوبی برخوردار بوده و مشکلی در رژیم غذایی نداشته باشند و مستعد بیماری حرکتی نباشند. کریس هادفیلد، فضانورد سابق کانادایی گفت: این نشان می دهد ناسا به دنبال افرادی است که به فضانوردان نزدیک هستند.

این عکس 2021 ارائه شده توسط ICON و ناسا نشان می دهد ساخت زیستگاه مریخی Mars Dune Alpha 1700 فوت مربع، که توسط یک چاپگر سه بعدی ساخته شده، در داخل یک ساختمان در مرکز فضایی جانسون در هوستون واقع است.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی