کد خبر: ۱۹۹۷۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

ارائه خدمات فنی به واحدهای تولیدی جهت پایش وضعیت و کاهش خرابی صنایع مطابق به استانداردهای جهانی

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شرکت مهندسی ارتعاشات بهروش، کاهش زمان توقف ماشين‌آلات، کاهش مصرف قطعات یدکی، کاهش هزینه نگهداری و تعمیر و افزایش کیفیت محصول و بازده و بالا بردن ایمنی و قابلیت اطمینان را از اهداف پایش وضعیت برشمرد.

مهدی بهزاد مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شرکت مهندسی ارتعاشات بهروش، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را در زمینه پایش وضعیت و آنالیز ارتعاشات به صورت رسمی آغاز کرده است، اظهار کرد: این شرکت با توان تخصصی توانسته نقش مهم و تاثیر گذار در رفع مشکلات و کاهش خرابی‌ها از طریق ارائه خدمات در صنایع مختلف داشته باشد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، تصریح کرد: در همین راستا برگزاری دوره‌های آموزشی را در اولویت کاری خود قرار دادیم. شرکت مهندسی ارتعاشات بهروشی با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی به منابع و واحد‌های تولیدی تکنیک‌های جدید پایش وضعیت را منطبق با استاندارد‌های جهانی بکار گرفته است.

وی پایش وضعیت (Capradition Furitoring) ماشین آلات، استقرار سیستم‌های نگهداری و تعمیرات، اندازه‌گیری و آنالیز ارتعاشات، آنالیز جریان اندازه گیری و آنالیز تصوت، ترموگرافی، الاینمنت، عیب‌یابی ماشین آلات صنعتی با آنالیز ارتعاشات، تحلیل سیستم‌های دینامیکی و شبیه سازی عددی، بالانس ماشین آلات دوار، عایق سازی و کاهش ارتعاشات و صدا، همکاری در برگزاری کنفرانس پایش وضعیت و عیب‌یابی و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی تکنیک‌های پایش را از عمده فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد.

بهزاد، همچنین کاهش زمان توقف ماشین‌آلات، کاهش مصرف قطعات یدکی، کاهش هزینه نگهداری و تعمیر و افزایش کیفیت محصول و بازده و بالا بردن ایمنی و قابلیت اطمینان، ماشین آلات را از اهداف پایش وضعیت برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت قرارداد‌هایی را با صنایع مختلف منعقد کرده است تا با استفاده از دانش و توان تخصصی خدماتی را ارائه دهد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی