کد خبر: ۱۹۹۹۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

تصویری از گلکسی S21 FE در حساب اینستاگرام سامسونگ منتشر شد

اخیرا تصویری در حساب اینستاگرام سامسونگ منتشر شده که پنل پشتی یک گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد. دستگاه حاضر در این تصویر، طراحی و رنگ مشابه با رندرهای منتشر شده از گلکسی S21 FE دارد و برخلاف گلکسی S21 و S21 پلاس، رنگ ماژول دوربین و پنل پشتی یکسان است.

به گزارش «نبض فناوری»، ظاهرا این تصویر به صورت تصادفی و حتی به دلیل اشتباه تیم بازاریابی و شبکه اجتماعی سامسونگ به اشتراک گذاشته شده. برخی می‌گویند تیم بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی سامسونگ ممکن است در هنگام تهیه پست اینستاگرام، بی‌دقتی کرده و به جای استفاده از تصویر گلکسی S21، تصویری از نسخه فن ادیشن را به اشتراک گذاشته‌ است.

این پست دستگاهی به رنگ بنفش را نشان می‌دهد که رنگ ماژول دوربین آن همرنگ بدنه است و با توجه به این موضوع، نمی‌تواند گلکسی S21 یا S21 پلاس باشد.

تصویری از گلکسی S21 FE در حساب اینستاگرام سامسونگ منتشر شد

سامسونگ با موارد مختلفی از جمله کمبود تراشه و مشکلات مربوط به زنجیره تامین دست و پنجه نرم می‌کند. پیشتر گفته شده بود بخاطر همین مسائل، تاریخ معرفی گلکسی S21 FE که انتظار می‌رفت با گوشی‌های هوشمند تاشو این شرکت یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ یکسان باشد، به تعویق می‌افتد و ماه آگوست شاهد معرفی این دستگاه نخواهیم بود. اما حالا شاهد انتشار تصویری از آن در حساب اینستاگرام سامسونگ هستیم.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE با نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد Infinity-O با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین گفته می‌شود این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از راه می‌رسد.

احتمالا مشخصات دوربین نسخه فن ادیشن تفاوتی با نسخه معمولی نخواهد داشت. در این صورت موبایل جدید نیز با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی،‌ دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری در پنل پشتی بهره می‌برد.

نسخه فن ادیشن احتمالا با سیستم عامل اندروید ۱۱ از راه می‌رسد و مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک ادغام شده با نمایشگر، اسپیکرهای استریو، سامسونگ پی،‌ پشتیبانی از شبکه ۵G و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب عرضه می‌شود. همچنین گلکسی S21 FE مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
وبگردی