کد خبر: ۲۰۰۳۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اینترنت رایگان خبرنگاری را چگونه فعال کنیم/ مهلت ثبت‌نام تا پایان مردادماه

سامانتل به عنوان اولین اپراتور مجازی فعال در سطح کشور به مناسبت روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران، سیم کارت، با شماره تلفن همراه رند هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» این روز‌ها ارتباطات به عنوان یکی از شاهرگ‌های حیاتی در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و سایر بخش‌ها در دنیا به حساب می‌آید در همین راستا اکثر دولت سعی برآن دارند که با ارائه خدمات نوین با تمرکز بردولت الکترونیک بتوانند گره بسیاری از مشکلات باز کنند.

ناگفته نماند که امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر خدمات بر بستر اینترنت انجام می‌شود به همین منظور تمرکز روی فعالیت‌های دیجیتالی و استفاده از تلفن همراه و اینترنت است و در همین راستا شرکت سامانتل انگیزه مضاعفی را برای ایفای نقشی موثر در این زمنیه پیدا کرده است.

این شرکت در نظر دارد به مناسبت ۱۷ مرداد که روز گرامی‌داشت مقام خبرنگار است، با هدف قدردانی از زحمات خبرنگاران که در راستای اطلاع‌رسانی و بالابردن آگاهی عمومی تلاش می‌کنند، به عنوان هدیه سیم

کارت‌های رند و سرویس‌های اینترنت پرسرعت بلند مدت خود را هدیه می‌دهد.

برای صحت و سقم این خبر گفتگویی را با یکی از کارشناسان سامانه سامانتل ترتیب داده تا از نحوه ثبت خبرنگاران جویا شدیم.

وی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند تا پایان مرداد ماه از طریق این لینک اطلاعات خود را ثبت کنند و از مزایای طرح روز خبرنگار شرکت سامانتل بهره‌مند شوند.

نحوه ثبت نام بدین صورت است که با مراجعه به سایت سامانتل با وارد کردن مشخصات و بارگذاری کارت خبرنگاری یا معرفی نامه از سازمان مربوطه در فرم ثبت نام این طرح ثبت نام کنند.

شرکت سامانتل پس از بررسی اطلاعات، از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده، کد تخفیف صد درصد خرید رایگان برای دریافت سیم کارت با ۶ ماه اینترنت همراه را برای ثبت نام کنندگان ارسال خواهد کرد. این طرح با عنوان قلم، جریان آگاهیست بر‌اندیشه‌ها و همسو با دغدغه‌های این مجموعه در زمینه مسئولیت اجتماعی تعریف شده است.

گفتنی است سامانتل به عنوان اولین اپراتور مجازی فعال در سطح کشور، از ابتدای سال ۹۶ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات ارتباطاتی پایه بر بستر تلفن همراه شروع کرده است. این شرکت با شعار «اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه» سیم کارت‌های دائمی و اعتباری با رندترین پیش شماره (۰۹۹۹۹) را به متقاضیان عرضه می‌کند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی