کد خبر: ۲۰۰۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

به‌روزرسانی اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10 منتشر شد

تلاش سامسونگ در راستای انتشار آخرین نسخه از رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر این شرکت کماکان ادامه دارد. در همین راستا گلکسی A10 آخرین هندست سامسونگی است که از به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید بهره‌مند می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، بنابر اعلام یک گزارش، به‌روزرسانی اندروید 11 برای گلکسی A10 هم‌اکنون در کشور هندوستان منتشر شده است؛ اگرچه این فرآیند احتمالا مطابق روال معمول به‌صورت مرحله‌ به مرحله پیش خواهد رفت. این پدیده بدان معناست که مشاهده اعلان آپدیت بر روی کلیه دستگاه‌های موجود در جهان احتمالا چند روز یا حتی بیش‌تر زمان خواهد برد.

به‌روزرسانی جدید دارای شناسه ساخت A105FDDU6CUH2 بوده و علاوه بر ارتقاء ورژن سیستم‌عامل اندروید شامل رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ و پچ امنیتی ماه آگوست 2021 است.

خوشبختانه سامسونگ در زمینه انتشار به‌روزرسانی برای هندست‌های خود همواره دقیق بوده و غالبا با انتشار یک آپدیت بزرگ، ماهیت به‌روز آن‌ها را حفظ می‌کند.

به‌روزرسانی اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10 منتشر شد

کارشناسان امیدوارند که دستگاه‌های گلکسی A10 فروخته شده در سایر کشورها و مناطق نیز به‌زودی از این به‌روزرسانی جدید بهره‌مند شوند. این هندست پیش‌تر در ماه مارس 2019 همراه با سیستم‌عامل اندروید 9 پای به بازار عرضه شد. در ادامه گلکسی A10 به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت کرد و اکنون نیز این اسمارت‌فون آخرین به‌روزرسانی عمده اندروید در دوران حیات خود را دریافت می‌کند.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی