کد خبر: ۲۰۰۶۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست و آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟!

بیبی دوج کوین Baby Doge Coin یک ارز رمزپایه سه هفته‌ای در زنجیره هوشمند بایننس است، در واقع توکن جدیدی است که صاحبان و توسعه دهندگانش امیدوارند با رشد قیمتی آن ثروتمند شوند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال و کیف پول رمزارز‌ها به دلیل دارا بودن نوآوری‌های نوین امروزه در بین سرمایه‌گذاران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند به همین منظور سرمایه‌گذاران زیادی در این عرصه وارد سرمایه‌گذاری شدند. در این گزارش سعی می‌شود یکی از ارز‌های دیجیتال جدید و پرطرفدار را معرفی کنیم.
بیبی دوج کوین Baby Doge Coin یک ارز رمزپایه سه هفته‌ای در زنجیره هوشمند بایننس است. این پروژه به جای فناوری زیربنایی به دلیل لطافت محبوبیت زیادی در بین سرمایه‌گذاران پیدا کرده است. در واقع بیبی دوج Baby Doge Coin توکن جدیدی است که صاحبان و توسعه دهندگانش امیدوارند با رشد قیمتی آن ثروتمند شوند. باید گفت که بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) به تازگی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. باید یادآور شد که بیبی دوج بیلیونر فرزند رمزارز افسانه‌ای دوج کوین است و بسیار سخاوتمند بوده و به تمام هولدرهایش با توکن‌های جدید پاداش می‌دهد.

تاریخچه مختصری از بیبی دوج کوین

همانطور که قبلا نیز اشاره شد بیبی دوج کوین یک رمزارز بسیار جدید است، تیم اصلی گرداننده و پشتیبان بیبی دوج در وب سایت آن مشخص نشده است و این ممکن است خبر بدی برای برخی از سرمایه‌گذارانی باشد که می‌خواهند درباره تیم سرمایه گذاری این رمزارز اطلاع داشته باشند. از همان ابتدا البته باید هشدار دهیم که بیبی دوج یک سرمایه گذاری پایدار نبوده و بیشتر شبیه به یک قمار است؛ بنابراین باید توجه داشت که بهتر است فقط از پولی به آن نیاز ندارید در این رمزارز خرج کنید.

بیبی دوج چند ترفند و درس از پدر میم خود یعنی دوج کوین آموخته است. این ارز که توسط طرفداران جامعه دوج متولد شده است و با نشان دادن سرعت معاملات بهبود یافته و شایان ستایش به دنبال تحت تأثیر قرار دادن پدرش است.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست و آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟!

آیا باید رمز ارز بیبی دوج را خریداری کرد؟

اگر می‌خواهید در یک پروژه آلت کوین با پتانسیل رشد بالا سرمایه‌گذاری خطرناکی انجام دهید توکن‌های بیبی دوج می‌تواند سرمایه گذاری مهمی باشد. با این حال اطمینان حاصل کرد که از میم کوین‌های رقبا که می‌توانند سرمایه گذاری‌های جایگزین قوی باشند آگاه هستید و هرگز سرمایه‌ای را که نمی‌توانید از دست بدهید را سرمایه گذاری نکنید.

بیبی دوج را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

سایت‌های بزرگ معاملات کریپتوکارنسی مانند کوین بیس CoinBase و وی بول WeBull که دوج کوین ارائه می‌دهند، به کاربران خود دسترسی خرید بیبی دوج را نداده اند. با این وجود، تریدر‌های علاقه‌مند به کریپتو می‌توانند بیبی دوج را از طریق صرافی بزرگ بایننس که به تازگی فعالیت آن در انگلیس ممنوع شده، تهیه کنند.

برای شروع یک حساب بایننس ایجاد کنید.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست و آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟!

اگر هنوز تمایل دارید که در بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) قمار کنید، از آنجا که این رمزارز در زنجیره هوشمند بایننس است، برای شروع باید حساب بایننسی را ایجاد کنید. از آنجایی که بیبی دوج در هیچ صرافی متمرکز هنوز به فروش نمی‌رسد، آن را می‌توانید از پنکیک سوآپ بایننس دکس خریداری کنید.
پیش از استفاده از پنکیک سوآپ نیاز دارید که در کیف پول رمزارز خود توکن‌های BNB داشته باشید.
تراست والت (Trust Wallet) یا متاماسک (MetaMask) را دانلود کنید.

پس از دریافت توکن‌های BNB در بایننس، باید آن‌ها را به کیف پول ارز رمزنگاری شده‌ای ارسال کنید که می‌تواند به پنکیک سوآپ متصل شود. ساده‌ترین و بهترین کیف پول بیبی دوج MetaMask است، زیرا در اکستنشن گوگل کروم وجود دارد و کار و معامله با بسیار آسان است.

وقتی برای اولین بار متاماسک را باز کنید می‌بینید که این کیف پول به‌طور پیش‌فرض روی اتریوم تنظیم شده است. از آنجاکه پنکیک سوآپ در شبکه Binance Smart Chain است که باید این شبکه را به کیف پول متاماسک خود اضافه کنید. برای انجام اینکار باید روی custom network کلید کنید و اطلاعات زیر را وارد کنید:
Network Name: Binance Smart Chain
New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/
ChainID: ۵۶
Symbol: BNB
Block Explorer URL: https://bscscan.com
خرید خود را انجام دهید.

پس از آنکه نصب کیف پول انجام شود، خرید رمزارز در پنکیک سوآپ فرآیندی نسبتا ساده است. برای اینکار به PancakeSwap.finance بروید و کیف پول خود را به وب‌سایت وصل کنید. بعد از اتصال کیف پول، به قسمت مبادله بروید، آنگاه به آسانی خواهید توانست به بیبی دوج کوین (Baby dogecoin) را با تعویض توکن‌های بایننس در پلتفرم خریداری کنید.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست و آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟!

لازم به ذکر است که برخلاف بازار سهام بازار ارز‌های رمزپایه بسته نمی‌شود. کریپتو در ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته، ۳۶۵ روز در سال تجارت می‌کند. اگر نمی‌خواهید بازار‌های رمزنگاری را به طور مداوم رصد کنید، پس باید از Crypto Pro استفاده کنید. Crypto Pro یک ردیاب بازار است که در صورت بروز جهش‌های عمده در نوسانات اعلان‌های مربوط را برای شما ارسال می‌کند. همچنین شما می‌توانید جور این نرم‌افزار را تنظیم کنید که فقط تغییر قیمت مربوط به رمزارز‌هایی را که شما خریداری کرده‌اید را به اطلاعاتون برساند. به علاوه، استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

خبر خوب برای کاربران ایرانی این است که این معامله گران نیز می‌توانند رمزارز بیبی دوج را از طریق صرافی ارزیف و با انتقال ریال، معامله کنید.

آیا بیبی دوج کوین برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

اگرچه نمی‌توان درباره قیمت بیبی دوج کوین به‌طور دقیق به صحبت پرداخت، اما ما با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که سرمایه‌گذاری در این رمزارز ابدا مناسب نیست. پلتفرم این رمزارز چیزی بیش از یک طرج هرمی نیست. البته همانطور که احتمالا می‌دانید اکنون ایلان ماسک از این رمزارز پشتیبانی می‌کند و اگر او به توییت‌های حمایتی خود از‌ای رمزارز ادامه دهد، احتمالا در کوتاه مدت قیمت آن همچنان افزایشی خواهد بود. همانگونه که پیشتر نیز اشاره کردیم، اگر قصد خرید بیبی دوج را دارید باید با آن مثل یک قمار مواجه شوید و نه یک سرمایه گذاری پایدار.

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست و آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟!

ایلان ماسک اخیرا وارثی برای دوج کوین پیدا کرده و آن را بیبی دوج نامیده است. رمزارز جدیدی که ادعا میکند توجه بیش از ۲۰۰ هزار خریدار ارزدیجیتال را به خود جلب کرده است. اکنون مورد توجه میلیاردر تکنولوژی قرار گرفته است.

مجله افیکس کار: بیبی دوج کوین یک میم کوین است که از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به دوج کوین دارد، اما از نظر فنی هیچ شباهتی با دوج کوین ندارد. این توکن همانند توکن‌هایی مانند شیبا اینو، دوج کوین و … بر روی استاندارد BEP۲۰ و بر روی پلتفرم بایننس اسمارت چین ساخته شده است.

پیش بینی قیمت رمز ارز بیبی دوج‌

نمی‌توانیم پیش بینی قطعی نسبت به قیمت بیبی دوج داشته باشیم. این امر تا حدی به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن پروژه‌های میم کوین‌ها است و همچنین به دلیل فقدان مبانی اساسی برای تجزیه و تحلیل می‌باشد. بیبی دوج عمدتا بر اساس احساسات رشد خواهد کرد که تفسیر آن از بقیه بازار بسیار دشوارتر است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
غرض ورزی نویسینده تو نوشتن این متن کاااملا مشهوده....اولا سوادش کمه بیبی دوج کوین رو یجا بیبی دوج کوین بیلیونر میگه ک این دو‌دوتا ارز جدا از هم هستن. بیبی دوج کوین بیلیونر اسکم هست اما بیبی دوج کوین رو ایلان حمایت کرده ادم ب این مهمی نمیاد ارز اسکم رو حمایت کنه و خودشو اعتبارشو کلا از دست بده.‌دوم‌مگه نمدونین‌تو چندین صرافی دنیا گ رتبه بالایی دارن داره خرید و فروش میشه!!!!!!سازندشم مشخصه یک کارافرین خیلی موفق امریکایی هست ک خیلی رزومه قوی داره....احتمالا شنا بیبی دوج رو با بیبی دوج بیلیونر اشتباه گرفتین‌
36
0
ناشناس
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
ناقص است و سعی نکرده اید به روز صحبت کنید
هم اکنون تعداد دارندگان آن از عدد ۵۵۲ هزار گذشته است و تیم سازنده شناخته شده دارد که شما معرفی نکرده اید.
30
2
کریم
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
من رفیق ایلان ماسک هستم رمز ارز این توکن خیلی روند افزایشی دارد تا میتوانید بخرید سود میکنید
17
3
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی