کد خبر: ۲۰۰۶۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

فهرست مشخصات احتمالی ایسوس راگ‌فون 5s در فضای اینترنت منتشر شد

فهرست مشخصات ایسوس راگ‌فون 5s اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده است؛ در حالی‌که زمان دقیق عرضه این هندست هنوز رسما موردتائید قرار نگرفته است. کمپانی تایوانی فعال در صنعت الکترونیک طی 6 ماهه نخست سال گذشته از گوشی ایسوس راگ‌فون 3 رونمایی کرد. موجودیت اسمارت‌فون‌های گیمینگ سری راگ‌فون 5 در اوایل سال جاری مورد تائید قرار گرفت. در صورت صحت اطلاعات اخیرا لو رفته می‌توان استدلال کرد که شرکت ایسوس به‌زودی گوشی راگ‌فون 5s را به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، کمپانی تایوانی تولیدکننده اسمارت‌فون در ماه مارس از گوشی‌های راگ‌فون 5، راگ‌فون 5 پرو و راگ‌فون 5 Ultimate limited edition رونمایی کرد. در اوایل سال جاری، فروشگاه Flipkart پیش‌فروش ایسوس راگ‌فون 5 با برچسب قیمتی 49999 روپیه (حدودا 672 دلار) را در کشور هندوستان آغاز کرد.

توان پردازشی این هندست‌ها توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تامین می‌شد. این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. اکنون شرکت ایسوس در تدارک رونمایی از عضو جدید خانواده راگ‌فون 5 با نام راگ‌فون 5s است.

مشخصات احتمالی ایسوس راگ‌فون 5s

بر اساس آخرین اطلاعات لو رفته، راگ‌فون 5s مجهز به یک پنل اولد 144 هرتزی خواهد بود. با این‌حال جزئیات مربوط به اندازه نمایشگر کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. بر اساس اعلام یک شخص خبرچین، توان پردازشی هندست جدید احتمالا از طریق تراشه اخیرا معرفی شده اسنپ‌دراگون 888 پلاس تامین خواهد شد.

بعلاوه این هندست با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه ورژن پیشرفته‌تر راگ‌فون 5s با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این هندست احتمالا سیستم‌عامل اندروید 11 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد.

فهرست مشخصات احتمالی ایسوس راگ‌فون 5s در فضای اینترنت منتشر شد

مدل فعلی راگ‌فون 5 مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی است. این ماژول از سنسور اصلی IMX686 ساخت شرکت سونی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی، حسکر فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. هندست آینده راگ‌فون 5s نیز احتمالا از پیکره‌بندی دوربین مشابهی استفاده خواهد کرد. اطلاعات جدیدا لو رفته نشان می‌دهند که انرژی موردنیاز گوشی گیمینگ آینده ایسوس توسط یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این باتری از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

زمان عرضه و سایر جزئیات

اگرچه ایسوس در رابطه با جزئیات مربوط به عرضه راگ‌فون 5s پنهان‌کاری نموده است؛ اما یک شخص خبرچین با شناسه chunvn8888@ ادعا می‌کند که این گجت احتمالا در روز 16 آگوست (25 مرداد ماه) عرضه خواهد شد. همچنین گزارش دیگری از وبسایت WCCFtech نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ جدید در 2 پیکره‌بندی مختلف با 256 و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود.

بعلاوه راگ‌فون 5s از حافظه رم با ظرفیت‌های متفاوت بهره خواهد برد. مدل پایه این هندست مجهز به 16 گیگابایت رم LPDDR5 خواهد بود؛ در حالی‌که ورژن پیشرفته‌تر با رم 18 گیگابایتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر کلیه اطلاعات فوق صرفا بر پایه حدس و گمان مطرح شده‌اند؛ لذا توصیه می‌شود تا به صحت و سقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کنید.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی