کد خبر: ۲۰۰۷۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

سرو صدای سامسونگ با رونمایی همزمان از چند محصول جدید

سامسونگ ساعتی پیش با برگزاری رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ با برگزاری رویداد آنپکد از محصولات جدید خود محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد. گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip3 تاشو دارای طراحی جدید و پیشرفته در هر دو صفحه نمایش است، به علاوه دارای رتبه رسمی IPX8 برای مقاومت در برابر آب است،

گلکسی زد فلیپ 3 دارای صفحه نمایش بسیار بزرگتر از تاشوهای قبلی است، 1.9 اینچ Super AMOLED با وضوح 260x512، امکان بررسی آسان تر اعلان ها و پشتیبانی از برنامه های بیشتر را بدون باز کردن تلفن فراهم می‌کند. صفحه بزرگ تاشو در داخل نیز از نوع AMOLED Dynamic 6.7 اینچی با رزولوشن Full HD+ باقی مانده است اما در حال حاضر دارای نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز است.

محصول جدید سامسونگ Galaxy Z Flip3 رونمایی شد

دوربین دوگانه در کنار صفحه جلویی در حال حاضر به صورت عمودی ردیف شده و چراغ LED زیر آنها قرار دارد. دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی f/1.8 با پیکسل‌های 1.4µm ، Dual Pixel AF و OIS و همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی f/2.2 با زاویه دید بسیار وسیع است، که همان چیزی است که Galaxy Flip و Flip 5G داشتند.

یک دوربین سوم در داخل یک سوراخ پانچ در صفحه اصلی وجود دارد، و آن دوربین نیز از مدل های سال گذشته است. سنسور 10 مگاپیکسل پشت لنز f/2.4. بدون شک قابل توجه ترین ارتقاء از نظر عکاسی است. صفحه نمایش بزرگتر روی جلد، عکاسی سلفی با دوربین اصلی را آسان تر می کند.

محصول جدید سامسونگ Galaxy Z Flip3 رونمایی شد

در قسمت داخلی Samsung Galaxy Z Flip3 یک چیپست 5 نانومتری Snapdragon 888 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه سریع UFS 3.1 قرار دارد. این تلفن از هر دو Sub6 و mmWave 5G پشتیبانی می کند، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا هر نسخه از آنها دارای این ویژگی خواهد بود یا خیر.

Z Flip3 مجهز به Corning Gorilla Glass Victus در نمای بیرونی و قاب آلومینیومی Armor است، درست مانند خواهر و برادر Fold خود. سامسونگ این گوشی را 1.3 میلی متر کوتاه تر ، 1.4 میلی متر باریک تر و 0.3 میلی متر نازک تر از مدل قبلی خود کرده است، در حالی که وزن آن 183 گرم است.

سامسونگ تصمیم گرفت که ظرفیت باتری را بدون تغییر در 3300 میلی آمپر ساعت باتری همانند دو تاشو اولیه از خانواده گلکسی حفظ کند. با این حال ، به طور غیرقابل توجیه ، شارژ 15 واتی را نیز حفظ کرد، که در تلفن 20000+ یورو در سال 2021 واقعاً ناامید کننده است.

محصول جدید سامسونگ Galaxy Z Flip3 رونمایی شد

گلکسی زد فلیپ ۳ به همان اندازه که یک گوشی هوشمند است، یک لوازم جانبی مدرن است. به همین دلیل سامسونگ آن را در کمتر از هفت رنگ، کرم ، سبز ، اسطوخودوس ، فانتوم مشکی ، خاکستری ، سفید و صورتی ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که سه مورد اخیر اختصاصی در سایت Samsung.com خواهد بود.

همچنین مجموعه ای از کیف های رنگارنگ با حلقه های فلزی یا بندهای چرمی وجود دارد که برای جابجایی بهتر دستگاه استفاده می‎شود. آنها در مجموع هفت عدد هستند و جداگانه فروخته می شوند.

محصول جدید سامسونگ Galaxy Z Flip3 رونمایی شد

قیمت حافظه اصلی 8 گیگابایت/128 گیگابایت سامسونگ گلکسی  زد فلیپ 3،  1.049 یورو یا 949 پوند در اروپا هزینه دارد ، در حالی که فضای ذخیره سازی دو برابر آن 1.099 یورو یا 999 پوند است. ما دومی را توصیه می کنیم زیرا هنوز هیچ شکاف microSD وجود ندارد. پیش خرید امروز از 11 آگوست آغاز می شود و فروش آن از 27 آگوست آغاز می شود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

سامسونگ همچنین در این رویداد از ساعت جدید خود گلکسی واچ 4 نیز رونمایی کرد. این ساعت در دو نسخه استاندارد و کلاسیک با سیستم‌عامل Wear OS که حاصل همکاری گوگل با سامسونگ است و قرار است رقیب جدی‌تری برای watchOS اپل باشد، عرضه خواهد شد.

گوشی تاشو و ساعت هوشمند جدید سامسونگ رونمایی شدند

نسخه استاندارد این ساعت هوشمند با بدنه آلومینیومی و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز تیره عرضه می‌شود. مدل کلاسیک نیز که اندازه کمی بزرگتری دارد و در آن از استیل ضدزنگ استفاده شده، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

گوشی تاشو و ساعت هوشمند جدید سامسونگ رونمایی شدند

گوشی تاشو و ساعت هوشمند جدید سامسونگ رونمایی شدند

گلکسی واچ 4 از باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی در نسخه استاندارد و ۳۶۱ میلی‌آمپرساعتی در نسخه‌های کلاسیک استفاده می‌کند. به گفته سامسونگ با استفاده سبک این ساعت می‌تواند تا ۷ روز دوام شارژ داشته باشد. همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم نیز از دیگر ویژگی های این ساعت هستند.

گوشی تاشو و ساعت هوشمند جدید سامسونگ رونمایی شدند

 چک  ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و همچنین الکتروکاردیوگرام، پاسخ و رد تماس با تکان دادن دست نیز جزو کارهایی است که می‌توان با ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 انجام داد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ قرار است با قیمت پایه ۲۵۰ دلاری برای نسخه استاندارد ۴۰ میلی‌متری و ۳۵۰ دلار برای نسخه کلاسیک ۴۲ میلی‌متری وارد بازار شود.

منبع:باشگاه

برچسب ها: سامسونگ آنپکد
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی