کد خبر: ۲۰۰۷۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

رونمایی از جزئیات طراحی خودروی Skysphere آئودی

قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست از خودروی Skysphere رونمایی شود و اکنون جزئیات بیشتری از آن منتشر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،به نقل از موتور وان، آئودی قرار است ظرف چند روز آینده از طرح مفهومی Skysphere رونمایی کند، اما شرکت آلمانی تصمیم گرفت با تیزر‌های افشاگرانه این ایده را مورد انتظار‌تر کند. در حالی که تیزر قبلی شکل کلی کانسپت و همچنین نمای جلو و عقب آن را نشان می‌داد، جدیدترین پیش نمایش، سایر جزئیات از جمله بخشی از طراحی چرخ کانسپت را نشان می‌دهد.

درست مانند ویدئوی ماه گذشته، آئودی دوباره فاسیای طرح اولیه را نشان می‌دهد، اما در زوایای مختلف و همچنین طراحی پیچیده آن را نمایان می‌کند. این موارد شامل وسایل روشنایی با طراحی دقیق، نمای جلو و عقب، و لوگوی قرمز آئودی است که در پشت آن دیده می‌شود.

مارک لیخت، رئیس طراحی آئودی و هنریک وندرس، معاون ارشد آئودی، قبلاً در مورد طرح مفهومی Skysphere صحبت کردند. آن‌ها گفتند که طراحی این خودرو از Horch ۸۵۳A الهام گرفته شده است، به ویژه کاپوت بلند و قسمت پشتی هموار آن.

خودروی Skysphere یک ماشین برقی خواهد بود

البته، زیر کاپوت عملاً خالی خواهد بود، زیرا انتظار می‌رود Skysphere یک خودروی برقی باشد. با این حال، آئودی می‌خواهد این ماشین، راننده را قانع کند و قادر به حرکت اتوماتیک باشد. البته هنوز خودروی Skysphere یک ماشین مفهومی است، به این معنی که مدل تولیدی آن ممکن است تغییراتی را در ظاهر تجربه کند.

رونمایی از جزئیات طراحی خودروی Skysphere آئودی

خودروی Grand Sphere قبلاً به عنوان یک ماشین الکتریکی سریع معرفی شده بود و قرار است در ماه سپتامبر در نمایشگاه IAA در مونیخ رونمایی شود. از سوی دیگر نیز، Urban Sphere در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود و تیزر‌ها اشاره‌ای به شاسی بلند بودن آن دارند. شرکت آئودی در ۱۰ آگوست ۲۰۲۱ در مرکز طراحی Four Rings در مالیبو کالیفرنیا، از Skysphere رونمایی می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: آئودی خودرو
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی