کد خبر: ۲۰۰۸۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

کارخانه سابق جنرال موتورز اجاره داده می‌شود

مدیرعامل موقت شرکت لردستون موتورز گفت که می‌تواند با فرصت‌های جدید، درآمد قابل توجهی ایجاد کند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از ورج، شرکت Lordstown Motors به دنبال اجاره دادن بخشی از کارخانه بزرگ سابق جنرال موتورز است، زیرا این استارتاپ به ساخت اولین وانت‌های استقامت با کیفیت در اواخر امسال نزدیک می‌شود. آنجلا استرند مدیرعامل موقت این شرکت گفت که Lordstown در حال انجام مذاکرات جدی با چندین شریک بالقوه است که ممکن است وسایل نقلیه بسازند یا کار‌های دیگری را در این کارخانه انجام دهند.

تمایل شرکت Lordstown Motors به اجاره دادن فضا در کارخانه سابق جنرال موتورز

استرند گفت: "این یک محور استراتژیک و حیاتی برای ما است، تصمیمی که ما معتقدیم همزمان با افزایش تولید، فرصت‌های قابل توجهی برای لردستون ایجاد خواهد کرد. مجموعه ما فقط از ۳۰ درصد مساحت ۶.۲ میلیون فوت مربعی این کارخانه استفاده می‌کند، بنابراین ما فضای کافی برای شرکار احتمالی برای ساخت وسایل نقلیه، چه برای خود و چه برای دیگران را داریم. "

کارخانه سابق جنرال موتورز اجاره داده می‌شود

مسئولان این شرکت، این طرح را در تماس با سرمایه گذاران به اشتراک گذاشتند. شرکت Lordstown Motors، که در ماه ژوئن اعلام کرد که تا ماه مه سال ۲۰۲۲ بدون بودجه اضافی کار خود را ادامه می‌دهد، در این سه ماهه ۱۰۸ میلیون دلار ضرر کرده است. این شرکت اخیراً با قرارداد خرید سهام با صندوق ریسک امیدوار است که بتواند به آن ۴۰۰ میلیون دلار کمک کند. اما این استارتاپ همچنان به دنبال افزایش بودجه بیشتری است تا به تاریخ اعلام شده (سپتامبر) برای تولید Endurance برسد و تا زمانی که حمل و نقل آن‌ها در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز نشود، هیچ پولی کسب نمی‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی