کد خبر: ۲۰۱۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

گلکسی زد فولد ۳ با قلم‌های S Pen قدیمی سازگار نیست

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی تاشویی است که قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را دارد اما به نظر می‌رسد که محدودیت‌هایی در این بین وجود دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کرد که به نظر می‌رسد این گوشی از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند منتها این قلم جدید،‌ برخلاف سایر S Penهایی است که تاکنون در گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است. بنا به گفته‌های شرکت کره‌ای، استفاده از قلم S Pen ممکن است به نمایشگر تاشو که ظرافت زیادی دارد آسیب برساند؛ در نتیجه، شرکت تصمیم گرفت برای گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ از دو قلم S Pen پرو و S Pen فولد ادیشن رونمایی کند.

این دو قلم جدید از ویژگی بسیار جذابی بهره‌مند هستند. سری این قلم‌ها بر خلاف مدل‌های قبلی S Pen نرم‌تر است و قابلیت جمع شدن دارند؛ به همین دلیل است که اگر فشاری اضافه وارد شود به نمایشگر آسیب نمی‌رسد و از هر گونه مشکلی که با استفاده کردن از این قلم ممکن است به وجود بیاید جلوگیری خواهد شد.

اگر از قلم‌های S Pen قدیمی استفاده کنید همان طور که در سری گوشی های نوت شاهد آن بودیم، ممکن است نمایشگر گوشی زد فولد ۳ دچار مشکل شود؛ علی‌رغم اینکه نمایشگر این گوشی ۸۰ درصد مقاومت بیشتری به نسبت گذشته دارد. در صورتی که از قلم‌های S Pen غیر از دو مورد یادشده برای کار با زد فولد ۳ استفاده کنید، رابط کاربری One UI زد فولد ۳ هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و شما را از این بابت که قلم مورد نظر با گوشی سازگار نیست آگاه می‌سازد.

قیمتی که برای S Pen فولد ادیشن در نظر گرفته شده است ۵۰ دلا آمریکا است در حالی که S Pen پرو با بهای ۵۰ دلار بیشتر یعنی ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. با این حال، در بسیاری از بازارها، سامسونگ امکان پیش‌خرید قلم S Pen فولد ادیشن و قاب با شکاف مخصوص آن را نیز فراهم کرده است.

منبع/ دیجی‌کالا مگ

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی