کد خبر: ۲۰۱۲۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

نحوه ایجاد استیکر در واتساپ

امکان ایجاد و ساخت استیکر در واتساپ ویژگی هیجان انگیزی است که بسیاری افراد از آن لذت می برند در ادامه نحوه ساختن استیکر را آموزش خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، روش های مختلفی برای ایجاد استیکر های واتساپ وجود دارد؛ اما ساده ترین راه ها بارگیری برنامه هایی است که به شما امکان می دهد استیکرها را به سرعت ایجاد کنید. استیکرها در آیفون و اندروید کمتر از 5 دقیقه ساخته می شوند؛ در ادامه نحوه این فرآیند ساده آمده است.

قبل از اقدام مهم است که توجه داشته باشید که بهترین راه برای ایجاد استیکرهای سفارشی در وب سایت واتساپ ذکر شده  در آنجا نمونه هایی از برنامه های ارائه شده توسط واتساپ وجود دارد. با این حال، این گزینه عملی برای اکثر مردم نیست، بنابراین ما تمام مراحل را از طریق روشی آسان طی کرده و آنها را در زیر لیست کرده ایم.

این برنامه های سازنده استیکر شخص ثالث بسیار خوب کار می کند، اما ما در مورد منبع آنها و اینکه آیا این برنامه ها از مجوزهایی که شما اعطا می کنید سوء استفاده می کنند  یا خیر اطلاع چندانی نداریم.

مراحل زیر را برای ایجاد استیکر دنبال کنید:

  1. برنامه Sticker Maker را در اندروید بارگیری کنید.
  2. روی Create a new stickerpack ضربه بزنید.
  3. در صورت تمایل به ایجاد این استیکرها، نام نویسنده را برای بسته اضافه کنید.
  4. در صفحه بعد 30 کاشی را مشاهده خواهید کرد. روی هریک از این موارد ضربه بزنید و سپس می توانید برای Take Photo ، Open Gallery یا Select File  ضربه بزنید. گزینه اول به شما امکان می دهد عکس بگیرید، گزینه دوم گالری عکس شما را باز می کند و گزینه سوم به شما امکان می دهد تصاویر را از مدیر فایل خود انتخاب کنید.
  5. مرحله بعدی به شما امکان می دهد تصویر را به شکل برش دهید. می توانید یکی از Freehand برای رسم شکل به صورت دستی، Cut square یا Cut circle را انتخاب کنید.
  6. پس از اتمام روی Yes  و Save Sticker ضربه بزنید.
  7. پس از افزودن سه استیکر، می توانید روی افزودن به واتساپ ضربه بزنید. پس از افزودن یک پیام تأیید روی صفحه مشاهده خواهید کرد.
  8. اکنون واتساپ را باز کنید، روی emoji icon > stickers icon در پایین ضربه بزنید. اکنون بسته استیکر جدید خود را به عنوان آخرین بسته در لیست بسته های استیکر مشاهده خواهید کرد.
  9. برای حذف بسته استیکر، روی سه نقطه pack در بالا سمت راست Delete ضربه بزنید.

نحوه ایجاد استیکر های واتساپ در آیفون

برای ساخت استیکرهای سفارشی در آیفون این مراحل را دنبال کنید.

  1. برنامه Bazaart را در آیفون بارگیری کنید.
  2. برنامه را باز کنید و روی Start New یا Open Photo ضربه بزنید.
  3. اکنون می توانید از ابزارهای برنامه برای ایجاد استیکر خود استفاده کنید. از طریق ابزارهای روی صفحه Bazaart می توانید به راحتی آن را به شکل   مورد نظر تبدیل کنید، کادرهای گفتگو اضافه کنید و موارد دیگر.
  4. پس از اتمام کار روی نماد Share icon و واتساپ ضربه بزنید.
  5. این برنامه از شما می خواهد تا در صورت تمایل به اعتبار بسته استیکر نام خود را اضافه کنید. سپس، در صفحه بعدی روی Add to WhatsApp ضربه بزنید.
  6. با این کار استیکر شما به WhatsApp اضافه می شود. روی نماد استیکر که در فرم تایپ پیام ها قرار دارد ضربه بزنید. استیکر های شما در اینجا نشان داده می شود.
  7. Bazaart به شما امکان می دهد بسته استیکر خود را نیز به راحتی به روز کنید. کافی است مراحل 2 تا 4 بالا را تکرار کنید و یک صفحه جدید مشاهده خواهید کرد که از شما می پرسد آیا می خواهید بسته استیکر خود را به روز یا حذف کنید. روی Update ضربه زده تا استیکر های بیشتری به بسته خود اضافه کنید.

Bazaart برنامه رایگان در آیفون است ایجاد استیکرهای واتساپ کاملاً رایگان است؛ اما در صورت تغییر در به روز رسانی آینده همیشه می توانید از برنامه دیگری مانند Sticker Maker برای واتساپ استفاده کنید تا کار را به همین راحتی انجام دهید.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی