کد خبر: ۲۰۲۲۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

گوشی هوشمند جدید OnePlus به زودی وارد بازار می‎شود

شرکت وان پلاس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که می تواند در ماه های آینده در بازار داخلی آن ها عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت وان پلاس اخیراً تغییرات زیادی را تجربه کرده است. این شرکت به تازگی تجارت خود را با شرکت OPPO ادغام کرده و گوشی های هوشمند "پرچمدار" خود را راه اندازی کرده است.  همچنین دارای مجموعه‌ای برای گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تحت سری Nord خود است.

به نظر می رسد این شرکت چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که می تواند در ماه های آینده در بازار داخلی آن عرضه شود. بر اساس گزارش سایت stufflistings ، گوشی هوشمند OnePlus آینده در پایگاه داده IMEI رونمایی شده است. این گوشی دارای شماره مدل NE2210 است که در آن "NE" دو حرف اول اسم رمز گوشی است در حالی که "22" نشان می دهد که این گوشی در سال 2022 منتشر می‌شود. "10" در شماره مدل اشاره به یک مدل استاندارد دارد.

گوشی هوشمند آینده OnePlus در راه خط تولید

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند آینده از OnePlus در دسترس نیست ، اما انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی بخشی از خط تولید Nord باشد. اگر این گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت باشد، احتمالاً این دستگاه مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 888+ 5G SoC یا چیپست SM8450 اعلام نشده است که می تواند Qualcomm Snapdragon 898 نامگذاری شود.

مشخصات گوشی آینده شرکت وان پلاس‌‌

همچنین وان پلاس به تازگی از طریق شبکه های اجتماعی گوشی هوشمند OnePlus 9T را تحت تاثیر قرار داده است. وان پلاس 9 پرو پرچمدار فعلی این شرکت است که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ LTPO AMOLED ، Snapdragon 888 SoC ، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، اندروید 11 مبتنی بر OxygenOS ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی 65 وات Warp Charge است.

منبع:باشگاه

برچسب ها: وان پلاس گوشی
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی