کد خبر: ۲۰۲۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۰

تبلت «ریلمی پد» احتمالا با نمایشگر امولد معرفی می‌شود

یکی از مدیران ارشد ریلمی قبل از رونمایی اولین لپ‎‌تاپ این شرکت با نام ریلمی بوک،‌ در توییتر به تبلت جدید «ریلمی پد» نیز اشاره کرد که ظاهرا قرار است با نمایشگر امولد در دسترس کاربران قرار گیرد.

به گزارش «نبض فناوری»، درست قبل از شروع کنفرانس آنلاین، فرانسیس وونگ، مدیر ارشد اجرایی ریلمی هند و اروپا پستی در توییتر خود منتشر کرد که حاوی لینک تماشای زنده کنفرانس این شرکت بود. با این وجود یکی از کاربران توییتر از او درخواست کرد تا اندازه نمایشگر امولد گوشی‌های این شرکت را از ۶.۴ اینچ به ۶.۷ اینچ ارتقا دهند. مدیر ارشد ریلمی نیز در پاسخ به این کاربران عنوان کرد: «اگر نمایشگر بزرگتری می‌خواهید بهتر است منتظر تبلت ریلمی باشید که نمایشگر آن به اندازه کافی بزرگ خواهد بود.»

تبلت «ریلمی پد» احتمالا با نمایشگر امولد معرفی می‌شود

با این وجود می‌توان گفت تبلت اشاره شده توسط وونگ که از پنل امولد بهره خواهد برد، ریلمی پد است، زیرا در رویداد شرکت چینی فقط به این تبلت اشاره شده بود. متاسفانه تاکنون اطلاعات رسمی بیشتر و دقیق‌تری در مورد تبلت آینده ریلمی فاش نشده است، اما طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده، می‌توان گفت ریلمی پد از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی و باتری ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

علاوه بر این، مدل پایه تبلت به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین شایعات حاکی از آن است که این تبلت احتمالا در دو نسخه Wi-Fi و Wi-Fi+LTE روانه بازار خواهد شد. با این حال، مشخصات عنوان شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند، بنابراین باید منتظر اخبار رسمی و دقیق‌ بیشتری از سوی شرکت ریلمی باشیم.

تحریم‌های هواوی و کاهش سهم بازار این شرکت موجب شد سایر شرکت‌های چینی بتوانند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند. ریلمی نیز اخیرا با استفاده از قابلیت‌های خود موفق شده بود لقب سریع‌ترین برند در عرضه ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل به بازار را از آن خود کند. آن‌ها همچنین اواخر ماه گذشته از گوشی‌های پرچمدار سری GT خود با زبان طراحی جدیدی رونمایی کرده بودند.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی