کد خبر: ۲۰۲۶۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

قابلیت جدید توئیتر اشتراک گذاری چندباره پیام در دایرکت را بهبود می بخشد

توئیتر ویژگی جدیدی را اضافه می‌کند که وقتی سعی می‌کنید پیامی را با بیش از یک DM به اشتراک بگذارید، دیگر پیام های گروهی تصادفی به وجود نیایند.

به گزارش« نبض فناوری» توئیتر در چند روز گذشته اعلام کرد که چندین به روزرسانی جدید را برای پیام‌های مستقیم خود معرفی می‌کند که در چند هفته آینده برای برخی از کاربران منتشر می‌شود. این تغییرات شامل قابلیت ارسال یک پیام مستقیم به چندین نفر در مکالمات جداگانه می‌شود، چرا که اغلب افراد به طور تصادفی چت گروهی را به این شکل راه اندازی کرده‌اند. در حال حاضر، می‌توانید یک توئیت را در حداکثر ۲۰ مکالمه DM جداگانه به اشتراک بگذارید که البته این تعداد در مکالمه‌های فردی بیشتر است. این ویژگی ابتدا برای کاربران iOS و بعد برای نسخه‌های وب توئیتر و اندروید به زودی ارائه می‌شود.

برای کاربران iOS، توئیتر زمان بندی DM را تغییر می‌دهد. در حال حاضر به جای مهر زدن هر پیام در یک مکالمه DM با تاریخ و زمان، پیام‌ها بر اساس روز گروه بندی می‌شوند. توئیتر می‌گوید این کار "درهم ریختگی زمان" را کاهش می‌دهد؛ و، کاربران iOS به زودی قادر خواهند بود نه تنها با دوبار ضربه زدن، بلکه با فشردن طولانی مدت یک پیام، به دکمه‌های "افزودن واکنش" نیز دسترسی پیدا کنند.

توئیتر تغییرات کوچکی در پیام های مستقیم ایجاد می کند

البته باید به این نکته اشاره کرد که کاربران اندروید برای دریافت این ویژگی باید کمی منتظر بمانند. توئیتر در چند ماه گذشته بسیاری از ویژگی‌های جدید را اضافه کرده است، از جمله روند جدیدی برای گزارش اطلاعات نادرست کرونا، به روزرسانی API خود برای تسهیل دسترسی سایر برنامه‌ها به چت‌های صوتی Spaces و تغییر فونت آن. علاوه بر ویژگی‌های جدید DM، توئیتر همچنین اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی‌ای است که اشتراک کاربران را در خبرنامه Revue کاربران توئیتر از طریق نمایه توئیتر آسان‌تر می‌کند. که البته این ویژگی ابتدا برای کاربران وب و اندروید شروع می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی