کد خبر: ۲۰۲۷۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

سونی در سکوت خبری از گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت رونمایی کرد

چندین ماه پس از معرفی گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳، سونی تصمیم به رونمایی از نسخه لایت آن برای بازار ژاپن گرفته که با وجود استفاده از چیپ یکسان، بجای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

به گزارش «نبض فناوری»، با وجود کاهش میزان حافظه داخلی، این دستگاه همچنان درگاه کارت حافظه دارد و به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی هوشمند سونی از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، هرچند امکان استفاده از eSIM در آن وجود دارد.

سونی همچنین پشتیبانی از رادیو FM را از این محصولش حذف کرده، با این حال کاربران همچنان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دسترسی دارند و می‌توانند از هدفون‌های قدیمی خود استفاده کنند.

سونی در سکوت خبری از گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت رونمایی کرد

سایر مشخصات این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت به یک نمایشگر ۶ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G بهره می‌برد. این دستگاه همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی دارد و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه اصلی‌اش ندارد و همچنان شاهد استفاده از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. دوربین سلفی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت ۸ مگاپیکسلی است.

سونی در سکوت خبری از گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت رونمایی کرد

این گوشی هوشمند سونی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی روانه بازار ژاپن می‌شود و کاربران می‌توانند از جمعه آینده آن را تهیه کنند. قیمت این دستگاه تنها ۱۰ درصد از نسخه اصلی‌اش کمتر است و با قیمت ۴۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

در حالی که سونی از عرضه این دستگاه در بازار ژاپن خبر داده، شاید در آینده این کمپانی تصمیم بگیرد آن را بطور محدود در برخی بازارها عرضه کند.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی