کد خبر: ۲۰۲۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰

همایشی بین‌المللی برای به چالش کشیدن نیازهای کشور درحوزه زیست‌فناوری

چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی با حمایت معاونت علمی و فناوری ۳۱ مردادماه کار خود را آغاز می‌کند.

همایشی بین‌المللی برای به چالش کشیدن نیازهای کشور درحوزه زیست‌فناوری

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زیست‌فناوری و ویروس کرونا»، «زیست فناوری پزشکی»، «واکسن و دارو‌های نوترکیب»، «زیست فناوری گیاهی»، «محصولات تراریخته، ویرایش ژنی و ایمنی زیستی» و «زیست فناوری جانوری» محور‌های برگزاری این رویداد ملی و بین‌المللی است.

همچنین، از دیگر محور‌های چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی می‌توان به «زیست‌فناوری میکروبی، غذایی، صنعتی و محیط زیست»، «متابولومیکس، پروتئومیکس و ژنومیکس»، «زیست فناوری سامانه‌ها»، «بیوانفورماتیک و زیست شناسی مصنوعی» و «مباحث نظری زیست فناوری» اشاره کرد.

این همایش با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن بیوتکنولوژی ایران، ۳۱ مردادماه کار خود را آغاز می‌کند و تا ۲ شهریورماه ادامه خواهد یافت و همه دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

«اطلاعات توالی دیجیتال در منابع ژنتیکی»، «جایگاه مهندسی ژنتیک»، «زیست‌فناوری یک گام به جلو» از جمله رویداد‌هایی است که در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی