کد خبر: ۲۰۳۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

منتظران iPad 9 به گوش باشند

شرکت اپل آیپد9 را برای ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، شایعات جدید در مورد ابزارهای بعدی اپل بیشتر می شوند. در حال حاضر یک گزارش ادعا می کند که اپل ماه آینده آیپد 9 را عرضه می کند و این امر به افزایش فروش تبلت های این شرکت تا 60 میلیون دستگاه کمک می کند.

 DigiTimes اعلام کرده که iPad 9 بعدی تغییرات قابل توجهی در طراحی نخواهد داشت؛ اما به اپل کمک می کند تا عرضه کلی iPad خود را افزایش دهد.

آیپد ارزان قیمت نسل نهم اپل که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود ممکن است تغییرات قابل توجهی در طراحی نداشته باشد؛ اما همچنان انتظار می رود که فروش کلی آیپد اپل را امسال به 60 میلیون دستگاه برساند.

سایت 9to5Mac توانست در مورد مدل پایه آیپد آینده اطلاعاتی بدست آورد. اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای نسخه جدیدی از آیپد با کد J181 و تراشه A13 در داخل آن است. آیپد 10.2 اینچی سطح فعلی مجهز به تراشه A12 Bionic است، بنابراین این می تواند جهش قابل توجهی در عملکرد ارزان ترین تبلت اپل ارائه دهد.

مارک گورمن از بلومبرگ، در خبرنامه Power On هفته گذشته خود نیز گفت که اپل قصد دارد آیپد نسل نهم جدیدی برای دانشجویان طراحی کند که با ضخامت فرم نازک تر و پردازنده سریعتر است.

گزارش DigiTimes همچنین ادعا می کند که اپل در حال بررسی استفاده از اسکلت تیتانیوم برای iPad های آینده است اما این فناوری برای استفاده در حال حاضر به اندازه کافی مقرون به صرفه نیست.

آیپد جدید همچنین مجهز به اسکلت آلیاژی آلومینیومی است که توسط PVD پردازش می شود. منابع همچنین فاش کردند که اپل همچنین در حال بررسی تجهیز آیپد ها به اسکلت فلزی بر پایه تیتانیوم است؛ اما هزینه های بالای این کار ممکن است در حال حاضر اقتصادی نباشد.

مینگ چی کو تحلیلگر معتبر محصولات اپل، گفت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای تغییرات بیشتر در خطوط تبلت خود است. اپل می خواهد OLED را به iPad Air بیاورد و در چند سال آینده، این شرکت قصد دارد microLED را به iPad Pro و سایر محصولات اضافه کند؛ زیرا این فناوری مقرون به صرفه تر می شود.

از آنجا که هنوز باید منتظر باشیم تا اپل همه رویدادها و محصولات خود را اعلام کند، چیزهای زیادی برای رونمایی وجود دارد: iPhone های جدید، iPads ، Mac و AirPods هستند.

برچسب ها: اپل iPad 9 آیپد9
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی