کد خبر: ۲۰۳۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳

مشخصات فنی گلکسی M52 فایوجی لو رفت

هفته های گذشته برای سامسونگ هفته های شلوغی بوده است و حالا شاهد انتظار رونمایی از سری M را داریم. دیروز مشخصات فنی گلکسی M52 فایوجی لو رفت.

سامسونگ در سال 2021 هنوز درحال رونمایی از محصولات خود در سری میان رده هاست. سری M و A طی هفته های اخیر رونمایی هایی داشته اند و اکنون از سری ام، گوشی دیگری خواهیم داشت.

ظاهرا سامسونگ قصد ندارد رونمایی هایش را تمام کند و تقریبا هر چند روز یکبار، با سری جدیدی وارد میدان رقابت می شود. این بار با گوشی هوشمند گلکسی M52 5G می خواهد وارد بازار شود. زمان عرضه این گوشی شهریور ماه است و فعلا مشخصات فنی آن لو رفته که در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت.

همین چندماه پیش شاهد رونمایی از گلکسی F52 بودیم که تنها در چین عرضه شد و مجهز به چیپست 8 نانومتری اسنپدراگون 750G بود. سامسونگ خبر رونمایی از گلکسی M52 فایوجی را در هند منتشر نموده و ظاهرا در تاریخ 25 شهریور ماه رونمایی خواهد شد.

یکی از افشاگران معروف هندی طی مصاحبه ای با وبسایت 91 موبایل مشخصاتی از گلکسی سری M را بیان کرد. قرار است این گوشی نسخه موازی گلکسی ام 32 فایوجی باشد.

نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد این گوشی وضوح فول اچ دی پلاس خواهد داشت و مجهز به محافظ صفحه کورنینگ گوریلا گلس 5 می باشد. نمی دانیم که نرخ تازه سازی این نمایشگر چند هرتز است اما احتمال می رود 120 هرتز باشد.

مشخصات فنی گلکسی M52 فایوجی لو رفت

تراشه موجود در این گوشی ظاهرا همان تراشه به کار رفته در گلکسی A52s خواهد بود. بنابراین سامسونگ قصد دارد از تراشه اسنپدراگون 778G شرکت کوالکام استفاده نماید. حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگ چیزی است که باید انتظارش را داشته باشیم.

در بخش دوربین شاهد دوربینی سه گانه هستیم که دارای سنسورهای 5+12+64 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز وضوح 32 مگاپیکسلی خواهد داشت. سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری OneUI3.1 در این گوشی ارائه می شود.

اگر حافظه داخلی گوشی کم به نظرتان می رسد، نگران نباشید چراکه می توانید از درگاه جانبی کارت حافظه بهره ببرید. این گوشی میان رده از اینترنت فایوجی پشتیبانی می کند و با توان شارژ 15 واتی عرضه می شود.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی