کد خبر: ۲۰۳۶۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۸

گوشی هوشمند نوکیا 3.4 به‌روز‌رسانی اندروید 11 را دریافت کرد

گوشی هوشمند نوکیا 3.4 که در ماه سپتامبر سال گذشته همراه با سیستم عامل اندروید 10 معرفی و روانه بازار شده بود، امروز به‌روز‌رسانی پایدار اندروید 11 را دریافت نمود.

به گزارش «نبض فناوری»، کمپانی نوکیا کار انتشار این به‌روز‌رسانی را آغاز نموده و اولین مارکت‌هایی که اندروید 11 را دریافت می‌کنند، 39 کشور استرالیا، اتریش، بحرین، بلژیک، کامبوج، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ایسلند، هند، ایران، عراق، اردن، لائوس، لتونی، لبنان، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، مالزی، نپال، هلند، نروژ، عمان، فیلیپین، پرتغال، قطر، عربستان سعودی، اسپانیا، سریلانکا، سوئد، سوئیس، تایلند، امارات متحده عربی و ویتنام خواهند بود.

بر اساس ادعای نوکیا، در حال حاضر به‌روز‌رسانی سیستم عامل اندروید 11 در دسترس 50 درصد از کاربران این گوشی هوشمند در کشور‌های فوق‌الذکر قرار گرفته است و عرضه‌ی 100 درصدی آن تا تاریخ 22 آگوست سال جاری زمان خواهد برد.

گفتنی است اطلاعاتی در خصوص تغییرات رابط کاربری پس از نصب این به‌روز‌رسانی منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که با نصب این به‌روز‌رسانی شاهد یک رابط کاربری جدید همراه با ویژگی‌های معمول اندروید 11، از جمله حباب چت، مجوزهای یک‌بار مصرف و تاریخچه‌ی اعلان باشیم.

گوشی هوشمند نوکیا 3.4 به‌روز‌رسانی اندروید 11 را دریافت کرد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی