کد خبر: ۲۰۳۶۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

تصویر جدید از ورژن رزگلد آی‌فون 13 پرو اپل

یک شخص خبرچین با نام Majin Bu اخیرا تصاویری از یک هندست که احتمالا متعلق به ورژن رزگلد آی‌فون 13 پرو اپل است را در توئیتر منتشر کرد. بعلاوه فرد دیگری با نام DuanRui اقدام به انتشار یک تصویر شماتیک از آی‌فون 13 پرو مکس نموده است؛ هندستی که احتمالا با آی‌فون 13 پرو تفاوت چندانی نخواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، این تصویر نشان‌دهنده نسخه نهایی گوشی نبوده و بیش‌تر به یک دستگاه تولید شده به‌صورت شتاب‌زده شباهت دارد. به‌نظر می‌رسد که این گوشی با تصاویر لو رفته از ماکت‌ها و کیس‌های مخصوص آن تا به این لحظه هماهنگی دارد.

ظاهرا اپل به منظور استقرار هرچه بهتر سنسورهای بزرگتر روی آی‌فون آینده خود از ماژول دوربین با برآمدگی ضخیم‌تر و بزرگتر بهره گرفته است. اکنون فاصله ماژول دوربین تا لبه‌های بدنه گوشی کاهش یافته است.

اگرچه بر اساس شایعات شرکت اپل به‌دنبال عرضه مدل رنگی رزگلد برای آی‌فون‌های پرو خود است؛ اما رنگ‌آمیزی نمایش داده شده در تصویر زیر نسبت به مدل رنگی مورد استفاده توسط غول کوپرتینویی برای دستگاه‌های خود به‌مراتب تیره‌تر است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس در مدل‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و طلایی (Sunset Gold) عرضه خواهند شد.

تصویر جدید از ورژن رزگلد آی‌فون 13 پرو اپل

تصویری که ظاهرا متعلق به ورژن رزگلد آی‌فون 13 پرو است

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در سری جدید آی‌فون‌های خود از تغییرات چندان زیادی رونمایی نخواهد کرد. در این میان ارتقاء دوربین یکی از اقداماتی است که اپل بر ادامه چرخه آن پافشاری نموده و قصد دارد تا آی‌فون 13 را به بهترین گوشی سال تبدیل کند.

ظاهرا مدل‌های پرو آی‌فون از لنز فوق‌عریض 6 المانه با کیفیت بهتر و قابلیت فوکوس خودکار بهره خواهند برد. همچنین بر اساس شایعات آی‌فون 13 پرو از فناوری تثبیت جابه‌جایی دوربین و ماژول تله‌فوتو موجود در آی‌فون 12 پرو مکس استفاده خواهد کرد. همچنین اپل در صدد رونمایی از 2 قابلیت ویدیویی جدید است.

تصویر جدید از ورژن رزگلد آی‌فون 13 پرو اپل

تصویری از طراحی شماتیک آی‌فون 13 پرو مکس

طراحی پنل جلویی مدل‌های آینده آی‌فون ظاهرا تا حدی زیباتر شده و این موضوع مدیون اعمال برخی تغییرات کوچک نظیر کاهش اندازه ناچ است. بعلاوه به منظور ایجاد فضای بیش‌تر جهت استفاده از باتری‌های بزرگتر، ضخامت کلی هندست‌ها اندکی افزایش خواهد یافت.

به‌کارگیری تراشه جدید A15 Bionic شرکت اپل، حسگر LiDAR در تمامی مدل‌ها، فناوری 120 هرتزی پروموشن و حافظه‌داخلی 1 ترابایتی برای مدل‌های پرو سایر تغییرات احتمالی در آی‌فون‌های آینده اپل به‌شمار می‌روند. بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست‌های جدید اپل در سومین هفته از ماه سپتامبر معرفی خواهند شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی