کد خبر: ۲۰۳۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

آیا بدون داشتن آیفون می توان از اپل واچ استفاده کرد؟

اپل واچ می تواند کارهای زیادی را بدون کمک iPhone انجام دهد. در ادامه برخی ویژگی های ساعت هوشمند که بدون وجود آیفون نیز عمل می کنند را بررسی می کنیم.

به گزارش «نبض فناوری»، ساعت هوشمند از زمان معرفی نقش اصلی را در بخش فناوری های پوشیدنی در حال ظهور داشته است. اپل در نسل های مختلف ویژگی هایی مانند GPS ،LTE و عایق آب و هوا را اضافه کرده است که باعث می شود ساعت به تنهایی به دستگاهی مستقل تبدیل شود؛ اما آیا می توان آن را به طور کامل از iPhone جدا کرد؟

در این مقاله توضیح می دهیم که دقیقاً یک ساعت اپل بدون کمک iPhone چه ویژگی های فعالی دارد.

آیا می توانید از Apple Watch بدون iPhone استفاده کنید؟ جواب هم بله است و هم خیر.

وقتی برای اولین بار Apple Watch دریافت می کنید، برای راه اندازی به iPhone نیاز دارد. دور زدن آن وجود ندارد برنامه Watch در iPhone بیشتر کارهای سنگین را انجام می دهد و بدون آن شما فقط یک دستبند زیبا دارید که قیمت زیادی دارد.

ما در مورد چگونگی راه اندازی اپل واچ توضیح می دهیم، اما واقعیت سخت این است که بدون iPhone نمی توانید راه زیادی را طی کنید. اپل هنوز ساعت را به عنوان یک دستگاه همراه برای تلفن هوشمند خود در نظر می گیرد، به طوری که شما حتی نمی توانید از Mac یا iPad برای راه اندازی و استفاده از آن استفاده کنید.

اگرچه نمی توانید بدون آیفون یک ساعت اپل راه اندازی کنید، اما هنوز ویژگی های زیادی در دستگاه وجود دارد که بتوانید از آن ها استفاده کنید.

ردیابی سطوح فعالیت شما

آیا می خواهید حلقه های خود را ببندید ، اما دوست ندارید iPhone خود را در دویدن یا پیاده روی طولانی به بیرون بکشید؟ اپل واچ تمام این مراحل و سایر اطلاعات مربوط به سلامتی را در خارج از خانه ضبط می کند، سپس هنگام بازگشت به خانه آن را با iPhone خود همگام سازی می کند.

به موسیقی گوش دهید

می توانید آهنگهای زیادی را در Apple Watch ذخیره کنید، که همه آنها را می توانید بدون نیاز به تلفن گوش دهید. البته، از آنجا که در ساعت اپل جک هدفون وجود ندارد ، به یک جفت هدفون بلوتوث نیاز دارید.

تماس تلفنی دریافت کنید

اگر Apple Watch Series 3 یا بالاتر دارید، قابلیت های LTE آن به این معنی است که می توانید ساعت را طوری تنظیم کنید که به عنوان برنامه افزودنی iPhone شما عمل کند. با این کار، می توانید مستقیماً در ساعت خود تماس دریافت کنید.

از Maps استفاده کنید

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید که در Apple Watch وجود دارد، امکان استفاده از برنامه Apple Maps بدون iPhone نزدیک است. باز هم، این امر به Apple Watch Series 3 یا بالاتر با قرارداد eSIM فعال نیاز دارد.

از Apple Pay استفاده کنید

هنگامی که Apple Pay را روی Apple Watch خود راه اندازی کردید، هنگام پرداخت هزینه نیازی به همراه داشتن iPhone ندارید. کافی است دکمه Side را دوبار فشار دهید و Watch را روی سنسور بدون تماس نگه دارید و پرداخت باید به صورت خودکار انجام شود.

اپل به این ساعت های هوشمند به عنوان ابزاری برای فروش بیشتر آیفون هایش نگاه کرده به همین دلیل است که نمی توان از همه ویژگی های این ساعت ها بدون وجود گوشی های آیفون استفاده کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
آخه اصلاً چرا باید این کار رو بکنیم وقتی ساعتهای هوشمند دیگه با کارآیی بالاتر و قیمت پایینتر وجود داره.
مدیر پایگاه این دیگه به سلایق افراد بستگی داره
5
10
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی