کد خبر: ۲۰۴۱۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۷

چگونه کیف پول ارز دیجیتال دکسی را نگهداری کنیم؟

استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر (Ledger) استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری آنلاین و آفلاین مانند تراست ولت (Trust Wallet) ایران بایننس سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد و شما برای خرید دکسی از ایران بایننس می‌توانید از هر دو نوع این کیف پول‌ها استفاده کنید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز دیجیتال یکی دیگر از گزینه‌ها برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری است و در این بین سرمایه‌گذاران زیادی در این زمینه ورود کرده‌اند تابتوانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. در این گزارش سعی می‌شود که یکی از ارز‌ها دیجیتال و پلتفرم اجتماعی را معرفی کنیم.

دکسی یک پلتفرم تجارت اجتماعی غیرمتمرکز با نماد اختصاری DEXE است که یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال به حساب می‌آید. پلتفرم دکسی ادعا می‌کند که یک سیستم باز و غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد که با هدف تسهیل توافق میان شرکت کنندگان فعالیت می‌کند. این رمز ارز یک پلتفرم اجتماعی در امور مالی غیر متمرکز یا دیفای است که استراتژی بهترین تریدر‌ها را کپی می‌کند. این ارز دیجیتال به گفته توسعه دهندگان، با هدف ۲ عملکرد خیلی مهم و کاربردی راه اندازی شده است. اولین عملکرد آن بازخرید و توزیع خودکار توکن‌ها، اختصاص پاداش ماینر‌ها از بین دارندگان توکن و سوزاندن توکن‌ها به منظور پرداخت درصد پاداش معامله گران است.

عملکرد مهم دوم فراهم کردن مشارکت در DeXe DAO (سازمان خودمختار غیرمتمرکز دکسی) است. نکته مهم این است که برای شرکت در DeXe.network و بهره مندی از مزایای معامله اجتماعی آن نیازی نیست که توکن دکسی داشته باشید و هولدر این توکن باشید.

دکسی از سال ۲۰۱۹ شروع به توسعه کرده است و در این بین یک هدف اساسی را دنبال می‌کند که آن هم ایجاد یک محصول با رابط کاربری آسان برای کپی غیر متمرکز استراتژی‌های معاملاتی برترین ترید‌ها است.
شبکه دکسی یک شبکه اجتماعی تریدینگ است که با هدف کپی کردن استراتژی‌های معاملاتی برترین تریدر‌های بازار طراحی شده است.

با توسعه فناوری‌های امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، محصولات جدیدی در حال ظهور هستند. دکسی یک محصول منحصر به فرد است که ابزاری خاص برای تجارت در محیط دیفای (DeFi) را به وجود می‌آورد. اکوسیستم دیفای اخیرا نرخ رشد قابل توجهی داشته است. بر اساس منابع دیفای پالس، در حال حاضر حجم دلار قفل شدع در دیفای طی سال گذشته بیش از ده برابر افزایش یافته و به ۷ میلیارد دلار رسیده است. این اتفاق باعث به وجود آمدن بانک‌های غیر متمرکزو پروژه‌های مختلف در زمینه وام، بیمه، کوین و ... شده است.
با این حال، هنوز ابزار کافی برای مدیریت سرمایه غیرمتمرکز وجود ندارد. شبکه DeXe طراحی شده است تا این خلا را با یک محصول ترید اجتماعی غیرمتمرکز پر کند.

آینده رمزارز دکسی

این رمز ارز دیجیتال مدت کمی است که در بازار مشغول به فعالیت است، هنوز برای این که بتوان بازار آینده آن را پیش بینی کرد. باید گفت که با توجه به اهداف و شرایطی که توسعه دهندگان در مورد آن صحبت می‌کنند این رمز ارز در صورت موفقیت در راهبرد‌ها می‌تواند آینده روشنی داشته باشد. با توجه به اقبال کاربران و فعالان حوزه کریپتوکارنسی به پروژه‌های مالی غیرمتمرکز می‌توانیم انتظار رشد و سقف جدید قیمتی را برای رمزارز دکسه داشته باشیم.

همچنین صرافی‌های غیرمتمرکز یا همان دکس (DEX)‌ها یکی از پدیده‌های جالب دنیای ارز‌های دیجیتال هستند. این صرافی‌ها در برابر صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتالی مانند بایننس (Binance) و کوین بیس (Coinbase) قرار می‌گیرند و خدمات متفاوتی از آن‌ها را ارائه می‌کنند؛ بنابراین برای درک بهتر مفهوم غیرمتمرکز بودن یک صرافی ارز دیجیتال، بد نیست از یک قیاس ذهنی در خصوص این دو نوع از صرافی کمک بگیریم.

یک صرافی غیرمتمرکز قرارداد هوشمندی بر روی یک بلاک چین آزاد مانند اتریوم است که امکان نقل و انتقال ارز‌های دیجیتال و توکن‌ها را بدون نیاز به یک شخص سوم یا همان واسطه ممکن می‌سازد. برای استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال نیازی به انتقال دارایی‌ها به حساب یا همان کیف پول صرافی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید، اتصال کیف پول ارز دیجیتال خود به این صرافی‌هاست، تا معامله ارز‌های دیجیتال مورد نظر شما را از درون کیف پولتان به انجام برسانند.

چگونه دکسی را نگهداری کنیم؟

برای نگهداری دکسی یا سایر ارز‌های دیجیتال دو روش کلی وجود دارد: استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر (Ledger) استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری آنلاین و آفلاین مانند تراست ولت (Trust Wallet) ایران بایننس سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد و شما برای خرید دکسی از ایران بایننس می‌توانید از هر دو نوع این کیف پول‌ها استفاده کنید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی