کد خبر: ۲۰۴۱۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

ادعاهای تازه در مورد اپل واچ سری7

خبرها حاکی از این است که اپل واچ سری 7 در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  "اپل واچ سری 7" می تواند با اندازه های 41 و 45 میلی متر عرضه شود، بندهای ساعت های قبلی هم کاملاً با آن سازگار خواهند بود.

یک افشاگر معروف به عمو پن در وب سایت چینی شبکه های اجتماعی Weibo پست کوتاهی را در مورد تغییرات احتمالی به اشتراک گذاشت. او تصاویری از رندرهای جان پروسر را به همراه این پست به اشتراک گذاشت اما آنها را مستقیماً ذکر نکرد.

این پست اعلام کرد که دو مدل اپل واچ سری 7 امسال 41 میلی متر و 45 میلی متر هستند.

اپل فقط یک بار صفحه نمایش ساعت واچ را به میزان 2 میلی متر در حالت نمایش لبه به لبه در سری اپل واچ 4 افزایش داده است. تقاضای مصرف کنندگان از اپل واچ برای نگه داشتن نوارها در سطح جهانی نیز یک نیروی محرک در طراحی اپل است.

در حالی که افزایش صفحه نمایش 1 میلی متری غیر معمول است؛ اما بعید نیست. انتظار می رود اپل با طراحی flat-edged با "Apple Watch Series 7" حرکت کند، که ممکن است فضای کمی بیشتری برای ساعت های هم اندازه به نمایشگر بدهد.

شایعات دیگر در مورد "اپل واچ سری 7" شامل اضافه شدن 5G، گزینه های جدید و یک ویژگی دیگر با تمرکز بر سلامتی است. در حالی که 5G  امکان پذیر است؛ به نظر می رسد شایعات دیگر عجیب تر و متکی به فناوری هستند که به طور کامل توسعه نیافته اند.

تغییر در چارچوب فیزیکی، همراه با افزایش اندازه، امکان ایجاد محفظه بزرگتر باتری را نیز فراهم می کند. اگر اپل واقعاً 5G را به دستگاه های پوشیدنی خود اضافه کند، عمر باتری از همیشه مهمتر خواهد بود.

اپل به احتمال زیاد Apple Watch Series 7  را در یکی از رویدادهای مورد انتظار در ماه سپتامبر معرفی می کند. همچنین انتظار می رود که این شرکت مجموعه "آیفون 13" را با دوربین ها و پردازنده های بهبود یافته معرفی کند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی