کد خبر: ۲۰۴۳۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

اینستاگرام تا آخر هفته قابلیت Swipe-Up خود را حذف می‌کند

اینستاگرام آخر آگوست ویژگی Swipe-Up را از دسترس کاربران خارج می‌کند و به جای آن استیکری را برای افزودن لینک به استوری اضافه می‌کند.

به گزارش نبض فناوری، قابلیت Swipe-Up اینستاگرام یکی از ویژگی‌هایی بود که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته بود. هرچند همه کاربران امکان استفاده از این ویژگی را نداشتند، اما تولید کنندگان محتوا و برند‌های معروف به طور مداوم از آن استفاده می‌کردند. آن‌ها برای هدایت مستقیم کاربر به وب سایت خود یا دیگر لینک‌ها از Swipe-Up بهره می‌بردند. این ویژگی قرار است ۳۰ آگوست از دسترس کاربران اینستاگرام خارج شود.

البته بر اساس گزارش‌های منتشر شده کاربرانی که پیش از این امکان استفاده از Swipe-Up را داشتند حالا با حذف این ویژگی Link Stickers استفاده خواهند کرد. پیش بینی می‌شود این تغییر در پلتفرم اینستاگرام به تولید کنندگان محتوا و کسب و کار‌ها امکان بصری‌تر شدن و جذاب‌تر شدن را ارائه می‌دهد.

اینستاگرام در مورد نحوه آزمایش ویژگی جدید از ماه ژوئن صحبت کرده بود و در حال حاضر تعداد انگشت شماری از کاربران به آن دسترسی دارند، اما با این حال، این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه گسترده‌تر ویژگی جدیدش در پایان این ماه است. مشاغل و سازندگانی که در پلتفرم تأیید شده اند و تعداد کافی دنبال کننده دارند، می‌توانند برچسب پیوند را به داستان‌های خود اضافه کنند.

ویژگی جدید اینستاگرام

Swipe-Up یا Link Stickers، کدام یک مفیدتر است؟

در حالی که ممکن است در ابتدا اینطور به نظر برسد که نیازی به این ویژگی نبود، اما برچسب‌های پیوند در واقع برخلاف پیوند‌های Swipe-Up مزایایی دارند. به عنوان مثال، سازندگان قادر خواهند بود از بین سبک‌های مختلف برچسب‌های ارائه شده بهترین مورد از نظر خودشان را انتخاب کنند، اندازه برچسب‌ها را تغییر دهند و آن‌ها را در هرجای داستان که بخواهند بدون نیاز به هیچ زحمتی قرار دهند. بینندگان همچنین می‌توانند به داستان‌هایی که دارای برچسب‌های پیوند هستند واکنش نشان دهند و به آن‌ها پاسخ دهند این در حالی است که این ویژگی قبلاً با پیوند‌های Swipe-Up در دسترس نبود. با وجود همه این تفاسیر اینستاگرام در حال حاضر به دنبال این است که استیکر‌های لینک را به حساب‌های بیشتر در آینده گسترش دهد، اما هیچ حرف قابل استنادی در این مورد ارائه نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی