کد خبر: ۲۰۴۶۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

شیائومی برترین برند ‌موبایل اندروید 5G جهان شد

به گزارش استراتژی آنالتیکس، شیائومی با فروش ۲۴ میلیون دستگاه موبایل ۵G سری می و ردمی و سهم بازار ۲۵.۷ درصدی در سه ماهه دوم ۲۰۲۱، به برترین برند گوشی اندرویدی ۵G جهان تبدیل شد.

به گزارش «نبض فناوری»، در داده‌های آماری ارائه شده از سوی استراتژی آنالتیکس پس از شیائومی به ترتیب شرکت‌های ویوو با ۱۸.۵ درصد، اوپو با ۱۷.۹ درصد، سامسونگ با ۱۶.۷ درصد و ریلمی با ۵.۹ درصد سهم بازار برترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید ۵G جهان محسوب می‌شوند.

شیائومی هند این خبر را به صورت رسمی در حساب کاربری خود در توییتر به همراه پوستری به اشتراک گذاشته است. این شرکت اواسط مردادماه نیز توانست با کنار زدن اپل و سامسونگ به پرفروش‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شود و حالا در بازار گوشی‌های اندرویدی ۵G نیز حرفی برای گفتن دارد.

شیائومی برترین برند ‌موبایل اندروید 5G جهان شد

در این گزارش عنوان شده است که عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه ۵G جدید، به شیائومی کمک کرده تا در بازار این دستگاه‌ها پیشتاز شود و در رقابت با سایر برندها عملکرد بهتری داشته باشد. استراتژی آنالتیکس اظهار می‌کند که عملکرد کلی شیائومی نسبت به سامسونگ کمی عقب‌تر قرار دارد، زیرا غول فناوری کره جنوبی طی ۱۰ فصل گذشته ۷۷ میلیون گوشی ۵G در سراسر جهان عرضه کرده که مقدار بسیار چشمگیر و قابل توجهی است. علاوه بر این، سامسونگ همچنین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ اولین گوشی‌های ۵G را روانه بازار کرده است.

در گزارش‌های اخیر عنوان شده بود که برند چینی ویوو در بازار گوشی‌های ۵G منطقه آسیا و اقیانوسیه پیشرو است. در این مدت، ویوو ۲۰ درصد و شیائومی ۱۹.۳ درصد سهم بازار این منطقه را در اختیار داشته است. بنابراین در حالی که ویوو رهبر بازار آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود، شیائومی در بازارهای مختلف خارجی موفقیت‌های بیشتری کسب کرده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی